2007年11月10日 星期六

骨頭...

前幾天我到醫院看了骨科
是屯門醫院的 沙醫生
醫生很友善又禮貌


X光發現我痛的位置 -- 即左邊盆骨
跟右邊的不一樣
盆骨應該圓邊, 但我痛的那邊卻起了數個角, 顏色也較另一邊暗
醫生懷疑我上一次撞傷後, 骨裂了
再更生出來的骨會令形狀有改變
不能根治, 是後遺症來的....


但由於我有過cancer, 所以還是要安排照個Bone Scan
看看是否有腫瘤在附近等...
這只是最壞打算


我問醫生 "係咪因為我踏入左更年期, 啲hormone藥又唔夠勁, 所以我啲骨頭變到好似老人家咁?"
醫生答到 "有少少關係啦, 你啲骨會比較軟弱啲"
又問醫生 "咁我食鈣片呀飲牛奶呀...有用嗎?"
醫生又答 "其實無乜用, 要做運動先有用", 你有冇做運動吖?"
我答......... "無...無呀....heheeee...."


唉我真係覺得自己成個人啲骨都好唔舒服
又成日扭親!!!!! 原來老左係咁辛苦!
到我真係四十幾五十時都唔知點算好!!!


*因為我本身鐘意飲牛奶...所以都比左個借口自己去飲 高鈣低脂!
雖然人地話飲牛奶對我唔好, 話會比左營養啲cancer cells
唔...但我可以飲到牛奶真係好開心噃~ 哈哈~~~


但我真係要的起心肝做運動喇!! 襯住而家天氣涼嘛!


沒有留言:

張貼留言