2007年11月13日 星期二

半個屋企人

它比朋友高兩層
也比情人高一層
那就是半個家人


 


我得到了半個屋企人
我感到非常幸福


 


無論接下來的日子多與少
有你們的關心
我就最快樂 ~


別忘了!!! 逗我開心是你們的義務哦!!!


31 則留言:

  1. 比情人高一層.....好高級喎!!

    回覆刪除
  2. 只要你開心,大家都得樂意

    回覆刪除
  3. 哈哈,不用客氣,逗你開心是我們的天職
     

    回覆刪除
  4. hi ! 笑嘅女仔最可愛

    回覆刪除
  5. 我們永遠都係你朋友知已,你唔開心我們會安慰你你快樂我們會為你而快樂

    回覆刪除
  6. 小琳,我們還有很多日子在這裡見面呢 . 上主保守妳



    應 當 一 無 挂 慮 、 只 要 凡 事 藉著 禱 告 、 祈 求 、 和 感 謝 、 將 你 們 所 要 的 告 訴  神 。

    神 所 賜 出 人 意 外 的 平 安 、 必 在 基 督 耶 穌 裡 、 保 守 你 們 的 心 懷 意 念 。
      
    腓 4:6-7

    回覆刪除
  7. who? 半個屋企人?
    妳唔係指呢班爛鬼Blog友掛
    咁要唱番首獅子山下先~~  
    同舟人 誓相隨 無畏更無懼. 同處海角天邊 攜手踏平崎嶇. 我地大家用艱辛努力寫下那. 不朽香江名句 ...

    回覆刪除
  8. 写得好!
    无懈可击!!

    回覆刪除
  9. 咁深噢o既.. 即係乜

    回覆刪除
  10. 昨晚, 終於再為妳而哭. 前事不欲再題, 只希望妳以後嘅生活, 開開心心... 我地會一直咁係妳身邊, 去支持妳, 去幫助妳

    回覆刪除
  11. 昨天那通電話, 令我哭了半小時, 很久沒有哭得那麼耐, 而為了妳而哭, 我想是第三次了... 每一次也哭得比之前厲害... 我自覺以前欠妳太多了, 所以, 當妳對我講了那番話... 我就決定了...

    回覆刪除
  12. 我逗妳時妳都逗緊我地啫! 咪咁傻啦!

    回覆刪除
  13. 咁等我講個笑話先啦
    有得擇的,
    第一個就少少好笑既,
    第二個就幾好笑既,
    第三個就最好笑既。
    咁你想聽邊個先?

    回覆刪除
  14. 我們永遠都係你朋友,希望妳開開心心!!

    回覆刪除
  15. 我一直都唔識講野, 只希望妳身體健康.

    回覆刪除
  16. 不過我係一個悶蛋,唔識逗你開心.....

    回覆刪除
  17. 一切順其自然吧

    回覆刪除
  18. 逗人開心我最叻, 永遠攪笑冇爛 get !!!

    回覆刪除
  19. 最難捱既日子過左去ga la!!! 明天會更好ar!!!!!!!!!! +oil!!!

    回覆刪除
  20. 平淡是福, 做人平常心不要過份執著過去或現在的事情 珍惜身邊一個個愛妳,錫妳, 關心妳的人們..... 而我當然都是其中一個...想妳開心想妳永遠身體健康.... 只要妳開心...我們大家都會好樂意支持妳逗妳開心的呀!小琳!笑^^

    回覆刪除
  21. 高層呀~高層呀~
    有無海0既先
     
    p.s. 有點火藥的氣息 . . .

    回覆刪除
  22. 無論前路是怎樣 也要勇敢的走下去啊 (這也是對我己說的) 您有屋企人、又有情人︴ 仲有咁多「半個屋企人」
    ~ 語出 : 一個前路茫茫的同路人

    回覆刪除
  23. 我知妳依家心情好複雜, 好擔心, 我都一樣, 但我未放棄, 我會努力跟身邊同事, 醫生趼究, 上網搵料, 睇書........
    妳依家衹需要放鬆心情, 將擔子交給身邊的人就可以了. 想了不能改變事實, 多想反而影身体, 讓它們得逞!
    為自己好, 開心. 做得到嗎?

    回覆刪除
  24. 罌姑姑.............

    回覆刪除
  25. Yeung Kui,Kenneth T2007年11月14日 凌晨1:01

    嘩,我地突然升級得咁緊要,十六知道會唔會唔開心o架.不過我諗十六知道小琳開心都唔會介意掛! 可惜,我唔叻搞笑搞氣氛的悶人(前女友都係咁講),最叻就係講埋晒d令人覺得悶的道理,但希望所寫的短短幾個字就能令看見的人有一種平靜舒服的感覺.但又驚會好深奧. 就引用劉德華一首歌的歌詞:人善天不欺,簡單一個道理. 一個人只要懷著一顆善良的人,無論遇到任何事情個天都會有一個好排去幫你解決的!!

    回覆刪除
  26. 看來也真要學學 KathyTang 的態度呢 我也有上網去找資料的 找到那個叫Yosef Landesman (是研究我個病的一國際性組織的主管) 的人,但卻叫我再找一個叫Isett Laux的人 未知是否真的有幫助 ....... 但如果小琳是想看笑話 這裡倒有一個未完的笑話 : (糊塗戲班出品) (一)忽然中招 、 (二) 寂寞夜空 、 (三)囉囉攣攣 、 (四)無盡等待 、 (五)有冇咁橋 、 (六)若有所失 資料來源: http://hk.myblog.yahoo.com/opencouple07/   (《靚太作死》) http://hk.myblog.yahoo.com/ngaijo     (魏綺珊)

    回覆刪除
  27. 哈哈~~既然你當我地係一家人~~
    唔好講話逗你開心ㄚ.....有咩野我地都會支持你架
    所以有咩野都唔好咁易放棄ar!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  28. 小琳:
           堅強 D , 我們在你左右支持支持 !
           地球村內都是兄弟姊妹 , 都好希望個個健康快樂地生活 .
           冰冰

    回覆刪除