2007年11月24日 星期六

科隆。Day 1 (20071119)

全旅程最最最美的畫面...
飛行了差不多兩三小時後
中國北面的土地...(高原?)
山脈全都比雲高出很多!
簡直是仙景!!!



上面這張是開始進入這個 "景界"!!!



山脈開始多了!!!



一舊雲都無...很大片的土地...!!



是chocolate上再加上大量糖霜嗎? 美不勝收!



因為航行路線是 "追著太陽"
所以日落落了"很久..."



Frankfurt's Train Station (Going to Koln from Frankfurt Airport)




Koln's Train Station


Koln's Burger King (our Dinner....haha~)


*****


在飛機上坐得很辛苦...因為位子比小了點...=_=
要坐上十多小時真的不容易...
還有好極偉大的窗外景色! 這就叫作目不暇給吧!!!
下機後還要趕火車...行李很重呢...


我是自己一人一間房間,最初有點怕,但怕也要面對.......
每晚也開著 VIVA 台聽歌 (類似MTV台)

因為時差,凌晨四點已經起床了...正是香港的上午十一時...
又餓又渴...邊玩NDS邊望著時鐘..."快點六點半啦...我好想食早餐..." 哈哈~
一搭正六點半我便飛左地下食早餐了!!! 全都是些美式早餐...
看到也吃不下...唉...


*****


37 則留言:

  1. 等你好耐la~~
    邊個激親你先?????

    回覆刪除
  2. welcome back baby~
    等睇相~

    回覆刪除
  3. d相好靚,等我放假都去o下先~
    btw, 邊度黎架??科隆??

    回覆刪除
  4. d山脈好靚呀 !! 我都好鐘意在飛機上影天和雲, 係香港沒有這種機會見到咁靚的天空呢~~

    回覆刪除
  5. 果度d山脈真係唔住得人wor...
    一個人係果d山脈到實死無生...
    同埋個機場好好好靚..
    同埋唔知你地係burger king到望咩...^^
    [版主回覆11/27/2007 18:27:00]但係真係見到有少數人住係河邊加...

    回覆刪除
  6. 等左你好多日啦 哇雪山好靚呀!!!

    回覆刪除
  7. Waaaaa~~精彩的高原呀!!!  估不到雲上有咁大片土地! 我想上面有怪獸和煉仙的人

    回覆刪除
  8. 仲想問呢! 中國北面的土地其實什麼地方? 叫咩名呀?

    回覆刪除
  9. 仲想問呢! 中國北面的土地其實什麼地方? 叫咩名呀?
    [版主回覆11/27/2007 18:26:00]我唔知呀...我都想知!

    回覆刪除
  10. 那裹應該是新疆那邊的崑崙山脈
    [版主回覆11/27/2007 18:26:00]真加? 好型喎! 哈~

    回覆刪除
  11. 你的衣著夠暖嗎?我在冬天去歐洲會穿大褸啊!

    回覆刪除
  12. Yeung Kui,Kenneth T2007年11月25日 下午2:50

    d相好靚好靚好靚呀! 景色好好好靚呀!我都想去走一轉呀!

    回覆刪除
  13. 等到你回來啊

    回覆刪除
  14. 真係好似去左仙景咁ar~~
    有機會都想去睇下~~

    回覆刪除
  15. 沒人类居住的地方,它的原貌都保養德好好!!!!
    中國還有很多美景呢,如四川九寨溝,黃龍雪山,昆明瀘沽湖、麗江等等。。。
     



    回覆刪除
  16. 嘩~你好似著得好輕便咁喎~~我fd要著大褸啦~!!
    [版主回覆11/27/2007 18:26:00]未去到最凍嘛~

    回覆刪除
  17. 終於有相睇了!
    很有氣勢的山脈。

    回覆刪除
  18. 好靚的景呀!所以我鍾意坐飛機窗口位

    回覆刪除
  19. WAaaa ~~ the 山脈 is sooooo pretty ~~ i love it so much ~
    woo ~~ so busy ~ didn't really come here for long time , and jsut look back the blog and ur report ~ hope everything will be fine for u ~~ still in my prayer ~ add oil ~ and have fun on ur trip ~~~ share more mroe more more more moooooooooore pis !!!

    回覆刪除
  20. 真的很美 "追著太陽"嗎? 有本好書想介紹給您 書名 : 《Chasing Daylight》 正是「追逐日光」啊! 圖書館可以找到的了 ... ...

    回覆刪除
  21. so how's Germany's Burger King burger taste like?
    [版主回覆11/27/2007 18:25:00]比香港更熱氣! 哈哈~

    回覆刪除
  22. 果然真係好靚, 好壯觀, 真係奇景, 仲影得好靚添,
    有新相記得再post上黎俾我地睇呀, 祝妳旅行平安愉快~~~

    回覆刪除
  23. 很美的風景,很好的照片,一路順風,影多d 相俾我地睇呀。

    回覆刪除
  24. 對不起,遲了回應,你終於回來了,歡迎.係第一日,邊個整喊你?
    仲有,呢幾日轉涼,要著多D衫

    回覆刪除
  25. 真係好靚呢d影,好鍾意你個句,怕都要面對

    回覆刪除
  26. 個景好靚~~
    好想去....

    回覆刪除