2009年5月17日 星期日

洗狗機?! 好變態囉!

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090517&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=12766178


                           ==========================================


文章話一啲都唔殘忍
但放隻狗入一個只有機器聲既密室入面
諗都諗到有幾恐怖啦!
痴媽筋!


==========================================


洗狗機面世 閃電潔淨愛犬
















狗狗出外散步回家,一定滿身塵垢,法國人雅里( Romain Jarry)發明洗狗機,毋須自己操勞,只要將愛犬塞進一部類似洗衣機的物體,狗狗半小時內就會洗得乾乾淨淨。
洗狗機 Dog-O-Matic的體積龐大,狗主先在機選擇洗狗程式後,然後把狗放進機器內,狗狗則可透過玻璃門與主人對望。洗狗的費用根據狗隻的體積而定,小狗收費 13鎊( 153港元),中狗收費 22鎊( 258港元),大狗則收 31鎊( 364港元)。
雅里指洗狗機絕不殘忍,狗狗只需安坐機內便可洗白白,而且歡迎貓咪光顧,收費跟狗隻一樣,「洗滌時間只花數分鐘,只是烘乾時間較長」。洗狗機最快明年登陸英國。
英國《每日郵報》

 

1)選擇洗狗程式





放大圖片


2)放狗進機器內

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10



放大圖片


3)開始清洗

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10




沒有留言:

張貼留言