2009年5月14日 星期四

神聖的教堂


來到一間教堂拍照
有無人以為我去左歐洲? XD
我入到去都以為自己喺歐洲!!!


呢間係聖約翰座堂








這道門背後充滿澎湃希望!
一直為我們打開!!!



為我拍照的人的拍照技術實在...唉...



之後去了另一間


聖母無原罪

更大更漂亮







本人最愛此兩幅照片!





本人無宗教信仰


但今晚跟朋友們去了扶乩 - 第二次了!
得到了我最愛的四句


"因緣和合  佛音弟子  多忏聞經  大道良木"


anyway, 我要戒口, 聽佛
唔係馬後炮, 我幾年前開始己發覺自己對佛教有種很舒服的感覺
原來我曾經係佛門弟子!


而今次乩文話我唔死得!
只要做好以上的事
就會好長命好健康!
"大道" 即是我接下來仲有好長既路要行
"良木" 係話我而家雖然係一碌木, 遲啲會變良木, 即係成個運都會轉好!

我解釋得比較差...請不要challenge我...謝謝~


沒有留言:

張貼留言