2009年5月12日 星期二

又一馬路判官誕生!YoHO~

輕型貨車掍波考試 = 合格!


見到合格嗰一刻簡單不敢相信
重覆睇左幾次先接受到!


今朝我跟ar sir個男學生車
作考試前準備
直到個學生考完
我望住佢張黃色紙 (成績表)
問ar sir "你可唔可以比份copy我?"
ar sir "你要唻做咩? 你而家睇咪得囉~"
"我諗住今晚返去睇熟佢"
ar sir "吓?! 一陣到你考喇喎!"
"噢! 係喎!!! 我記錯左聽日!"
ar sir "你緊張到矇左呀!"


當時仲有一個小時就到我考...咁都可以唔記得... -_-


因為個男學生唔合格呀...
到我補鐘時又錯漏百出...
平時唔會錯既都錯哂...心諗死梗啦...
緊張到個心好似要跳出唻咁

好在考試時表現很好
沒有什麼出錯
而且考官都幾手鬆...kekee...
又比條較易行既路我考~
實在太幸運了!!!


為左答謝ar sir既教導
我會喺呢度公開表揚佢
佢就係 " x健駕駛學校 - 屈sir"
佢話全港好似得佢一個ar sir姓屈
大家想學車就搵佢啦!
真係教得幾好加!


1 則留言: