2009年7月3日 星期五

生日飯 (家人篇)


大家都很想吃 "片皮鴨"
所以來了北京樓 (星光行)
好味哦~


店內八成都係外國遊客呢
乜真係咁特別??



媽媽突然伸手把銀色茶壼放到蛋糕旁說 "攞個茶壼做裝飾~"


大家都大笑了...XD (上圖我地笑得幾自然~哈哈)
媽媽只好放回原處~haha





超硬哦...切唔開...=_=
契細佬話我無鬼用
搶刀來切
結果咪又係切唔到! 超~




二姐送了我奇怪的gift =_=



很有趣的背影哦~








家人把我寫做"小琳"有點怪 (從來不叫我小琳)
但原來他們原本想寫做 "鄧忟憎" 哈哈!





當天觀塘繞道上的日落
超美的說!




飯後又去踩單車...
到陳漢記吃喝~



這晚很大風...逆風踩超辛苦....
大家都累屎了....
鋒哥哥還在路邊為大家修理單車
帥斃了~XD
也發現了ar yin強大如超人!
因為她的單車後輪根本接近"不轉"
但仍然可以領先! 好強哦!



站在孖橋聊天
勁大風巧舒服~


沒有留言:

張貼留言