2009年7月2日 星期四

生日飯 (朋友篇)


今晚和好朋友們一起吃我的生日飯
大家知我想去希臘
便選了吃希臘菜 (地中海菜)
香港唔多地方有得食
所以選了中環的 Scirocco

原本都唔抱咩期望
只係諗住試下
就算貴但唔好味都預左~

結果...係好好味!


唔計我,九個人埋單
每人 $220
雖不是吃得很飽,但剛剛好~
所以價錢也OK


大家掛住食
一張食物相也沒有拍..................................................
如果大家會去食也不必太擔心
因為大部份也很好吃!

唯一不足是服務不夠好,但還可接受





今晚對我個人來說其實很感動
因為這班臭小子為我的禮物花了不少心思
各自拍了一段片,再加些 "我們哪愉快的曾經" 的相片
結合成一段音樂短片
其實我看到眼濕濕
不過習慣了不表露
所以都吞回了~哈哈!

你們送我這個時有沒有 "要讓小琳感動到哭!" 這個目的呢? kekeee....



大家都有研究肥胖這個課題...
發現我原來係水腫
我連腳掌和手指也肥了! (腫了?)
很可怕呀.....希望打完針後會消腫吧!



想不到我的生日夜....是去打牌..............

飯後去了chris的家打牌囉~ 哈!
我嬴了一鋪爆棚 ~
一次大相公...(但己食糊....T^T)
不過手風不錯...很多時候"要乜摸乜" hahhaa

凌晨四點半
chris還讓我由馬鞍山駕車回藍田!!!
爽哦~ 接近無車既公路!
很順利呢~~~~~~~~~~~

好開心哦
多謝哂咁多位致愛!
我太愛你們了!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言