2009年8月27日 星期四

家人反應記錄

想把家人聽到消息後的反應作記錄


大家姐


"哎吔..我好開心呀...真係好開心...終於都有好消息..."

因為家姐個同事都有cancer...情況好唔樂觀...所以對我家姐唻講, 佢真係好擔心, 而家總算有一件事令佢暫時放心...希望佢同事都可以大步檻過!


二家姐

聲音由平淡轉為高八度 "真加?! 太好喇! ..." 內容大同小異, 不作記錄了~
(其實係我唔係好記得...哈!)


媽媽


聲音由頭到尾都極為平淡 "哦...係咩..咁咪幾好囉.................你睇完醫生幾點呀? 過唻睇下架車..."


what...我有好消息既話題咁快就講完...=_=


爸爸


我對爸爸抱期望的!
點知我一邊講, 佢只係一邊 "唔...唔....唔................."
到我講完 "........................(大家靜了兩秒, 爸爸話) 咁點呀?..................(再靜兩秒, 佢又話)咁今晚返唔返唻食飯?"


what the.........................


 


當時我喺二家姐公司,真係笑死左


 


***


昨晚去了看黃子華 - 嘩眾取寵
雖然,無幾年前既作品咁有深度和內容
(唔係無, 係無以前咁多啫)
今次係"講笑話"多, 但真係好好好笑!
可惜我唔鐘意佢有唱歌及請觀眾上台
我唔希望佢變得似 Jan
Jan嗰啲係Show, 一啲都唔好睇

我明白而家觀眾鐘意睇多元化
但talk show就係talk show
攪太多花臣都係唔係咁適合...
期待佢下一次


*現場還優先售賣 "愈大獲愈快樂" 年曆包裝, HKD 120 , 送poster


沒有留言:

張貼留言