2009年8月5日 星期三

日本東北 - Day7 - 鎌倉/江之電/秋葉原/東京鐵塔

去完埃及展
去了鎌倉和秋葉原
先看秋葉原吧
才兩張照片~



好可愛呀.......超可愛!!!


(鎌倉買那忍者打扮的domo sen己在我包包上! haha~)



喺秋葉原搵下有咩公仔買
但好多香港都有,雖然呢度都有啲叫平既
但都係買唔過!
之後比我見到個Q版creamy mami!
好想要! 但11月下旬先出!!!




鎌倉
又見到龍貓店!




旁邊仲有domo sen!!!!!!!
我買左隻小公仔~(忍者打扮小Domo~)



去左搭江之電



車站, 你睇路軋盡有啲花花好靚靚~



唻喇~我係搭去藤沢
中途有段路係喺海邊行, 超靚!
可惜落雨! 所以我無影相
海邊啲屋仲靚! 係我喺日本見過最靚既屋!


江之島都好靚!好多人衝浪!
但時間關係,我無落車~下次再去啦~ haha



秋葉原後趕去東京鐵搭
遠到呢...又落大雨....我唔會再去!!!!!!!!!!!!!!!



睇過森小既節目有講過呢個 "趙在地上的東京鐵塔", 特地拍下來看看~



回家後拍的手信~
有太空食物~HAHAA


沒有留言:

張貼留言