2009年8月7日 星期五

旅行之後...

岩岩今晚睇到 "櫻紅醉了" 介紹山寺!
我好開心佢令我睇到山寺另一面
不過原來禮儀師係喺山形拍!!!
早知我又去參觀啦!!!
好想去嗰個澡堂沖涼呀!!!
好想去廣末涼子去過既地方呀!!!
嗚.................


btw, 周麗淇把聲我聽得好辛苦...


之後又播 "日本東北咁過祭"....
好多日本旅遊節目呢~
佢地播左我去唔到既大內宿同喜多方哦...
嗚....................................


 


*****


我由日本返唻落機即刻趕去醫院覆診呢
感激爸爸在港鐵站幫我拿行李...
因為飛機無位哦...所以我未能早一日回港...
隔天便打完第四針了
啲藥落到一半,我己經開始有好強既睡意
仲要等車...轉車回家...超辛苦的
眼皮都無力打開...

但瞓倒總好比瞓唔著好呀


可是現實實在難過
今天又重新拿起一些書
希望尋找一個合適通道把我帶離現實
靠....我竟然拿起了 <<手術刀與靈魂>>...=_=
看了一會覺得很不對勁
所以又要繼續尋找

旅行也是一種通道
回來後我每天都在翻看相片和短片呢
回家第一晚,我的睡衣還留著youth hostel房間的味道
我嗅了好久...嘻嘻....

很想念日本,也想念台灣


我喜歡她們的熱情和幫忙
喜歡那安靜而又準時的列車 (我每次也睡得好飽...)
不插隊、不偷東西的自律
街道很少垃圾筒但卻沒有垃圾和小強

那台灣男生跟我說
日本人很討厭中國人
因為他們說話大聲又沒規拒等等
所以每次日本人問他 "Chinese?"
他都會否認,只說自己是 "Taiwan!!"

有次我們去吃sushi
旁邊的日本人聽到我們說國語
皺起眉頭問 "Chinese?"
我說 "yes"
然後再介紹對方來自台灣,我來自香港
她的笑容慢慢把眉頭鬆開
也跟我們聊起來

原來台灣男生說的話是真的...
不親身經歷也不知道

中國人呀 ~ 你們要努力呀......


沒有留言:

張貼留言