2009年8月26日 星期三

體驗到何謂苦盡甘來

今天覆診,我又如常遲到
一路行到巴士站,睡魔一直在拖我的後腿...
所以我打了電話到醫院,問姑娘

"報告出左未呢?如果未出我想唔唻覆診...(我好眼瞓...)"


"但你聽日有化療期喎!你都要返唻抽血!"

我答 "唔係...如果報告唔好,咁我就唔打嘛,因為好貴"

"哦.........喂我岩岩見到李醫生!你等我一陣我幫你問下!" 電話便掛了

我其實己在等巴士,心想巴士不要來不要來...(車費很貴,能省便省!)
不久巴士在我眼眶邊進入,電話响了~

"醫生叫你快啲返唻呀! 仲要抽血tim呀!"


 


這句說話,己經暗示結果了

我剛好趕上那架巴士
在車上,眼濕濕
只告訴了姐姐
還未敢告訴父母,怕一場歡喜嘛...
因為連我也怕只是自己一廂情願


 


覆診遲到,又比姑娘炳
到見醫生,佢話我"沙pot",覆診都唔唻
(唉...唻左差唔多6年...避得都想避啦...等你咁耐,如果聽到你一句"未有報告",咁又有咩意義...)


 


開始宣判
拿了我的file比較
"先開你上次 (4月) 的看看...(逐頁看逐粒數) 嗱...計埋大概有7,8粒係肉眼見到,最大一粒有 2.5 x 2.2 cm...報告話呢粒己經縮到得返 2.5 x 1.5cm...再比較新那張..."
我當入面有40張肺部橫切面的掃瞄,至少有7成圖片是可看到大小不一的腫瘤

...看了很多張也未有發現...直到最後一張也沒有...但要找最大那粒呀~ 回頭再找便看到了,它己變得很淡和很小,而其他的相信己細得肉眼看不見!


6年了,真真正正第一次聽到如此美好的報告!
苦盡甘來,三衰六旺,有起有跌...什麼跟什麼
一下子完全體驗得到!


"我地會想你繼續打埋餘下兩支,再照一次,到時再睇下點~" 醫生說


"好~無問題!"


終於可以打比爸爸媽媽了!


最近都對很多事抱了期望
例如看戲,吃飯,到景點
結果都失望而回


今天,我了解不抱期望的好處
就是獲得了驚喜與喜悅


希望我這個"甘"是"大獲甘"啦! 哈!!


 


1 則留言: