2009年8月5日 星期三

日本東北 - Day7 - 橫濱 Pacifico Hall 埃及 (亞歷山大) 展

全部都係喺深海唔知幾多百幾多千米打撈上唻!
現場仲會有好多電視播出打撈過程!
見到深海中既展品就在眼前
很新奇呀!!



現場展出超過490件展品



呢個係一件抱住BB既像
看得出來嗎? 己經被海水侵蝕成這樣...



呢舊我好鐘意!
因為佢分開既石碑全部都係分別左百幾年、幾十年咁搵返,好厲害呀!!!



有啲好清楚, 有啲好矇
因為清楚嗰啲係喺陸地搵到
其他都比海水侵蝕



頂呢塊就係1777年喺沙漠度搵到
仲好清楚好平滑, 反光加~haha



另一面,佢其實係一個廟唻加~
現場仲有好多個不同大小
但呢個表面上既碑文係最多最靚



內裡



碑頂另一面~



解說
下面有講邊一part係咩年份搵到~



解碑文, 日文唔知佢up乜!
我好想知囉!!!!








啲人像都係左腳向前
可惜日文, 唔知佢講乜...




打撈情況公仔化~
石上塊格仔網係用唻mark低每件物件既位置



超大塊石碑!!!



又有解碑文!
今次好啲, 有圖有字...



日本人好自律
無人迫佢地排隊, 佢地會自己排!
好欣賞!



全場最震撼的展品看到了!



三位大人物!
可惜我又係唔明係乜水...
雖然有啲有英文
但啲名我真係睇唔明...
淨係知最右係皇后之類...


(場外有扭蛋機! 好靚加! 300 Yen一次, 我扭左三次都係我想要既! 我扭中最左邊呢個人像呢! 好開心!!!)



影完呢張先比人話我唔准影相...我真係唔知囉...
我覺得最唔好就係唔比影相...
成日要人地買postcard...=_=


沒有留言:

張貼留言