2009年8月4日 星期二

日本東北 - Day5 宮崎駿博物館/川越 Day 6 未來科學館/好味sushi

Day 5


一早四點幾起身去築地食sushi
聽聞好多人排除
但我去到大和, 出面唔夠十個人
好在我一個人, 等左兩分鐘就有位!

好期待...叫左一個set
我無數有幾多舊, 好似十舊左右
另外我再叫多一碟燒牛肉 (因為隔離枱食得好似好好味)
好失望...除左第一舊Toro合格外
其他都唔好食...包括碟牛肉...
埋單仲要四千Yen.........
真揼心!

生長水遠又要早起身仲要收咁貴



之後去左三鷹轉黃巴士入宮崎駿博物館
聽到好多廣東話~haha



多謝一對澳門來既遊客幫我影呢張相!




啲畫真係靚到真既一樣!!!!!!!




入口樓梯



入口大堂



崖上的波兒全部手稿!!!

將上面呢張既長 x 下面呢張既長 + 高

係好多好多!!!
只係一套動畫!!!!!!!

動畫大師真係瘋喇!!!!!!!!!!!!!
好強!!!!!!!!!!!!!!



因為唔影得相,所以只能偷影...相片不多哦... T^T


之後去了川越
有小江戶之稱
離車站勁勁勁遠
我行到腳痛!

無咩睇, 因為啲屋全部變哂鋪頭...
如果有祭典唻會好啲








Day 6

去睇日本未來科學館
(由新橋去台場, 在台場後兩個站落車)
下面呢個係太空艙... 個toilet~
好SAW呀個感覺! haha



房間



水壓對以下物件造成既變化



入面都幾多野睇
普通門票只可睇常設展覽
即 4/F n 5/F
入面有講日蝕, 潛艇, 太空船, 人體結構, 細胞, 水底等等........


走時我仲買左好多太空人既食物...haha!!!
硬屈屈...真係好想知咩味!



之後去左竹下通睇下
因為人地話係女人街, 啲野好平
不過...啲野唔靚又貴...仲要超多人 (我最憎多人)
我食左個pancake就走左...哈哈...



特地去上野嗰間 "一蘭" 食拉面
得兩塊叉燒.......味道普通...
不過喺呢度識左個台灣男生
由名古屋過唻玩四日
同朋友分開玩
所以佢都係自己一個人
好好傾哦~ 因為大家興趣近乎一樣!

仲話我國語好捧!
樣子似細過佢! (佢21歲咋~ wkakkakak!!!)


咁我地接下來就一齊去玩喇~


我話我接下來要去橫濱港口睇煙花
由於佢無planning, 所以都一起去了~

*煙花會在下一篇post



睇完煙花,己經八點半,再迫埋出車站都九點
附近無咩好食,就去左秋葉原食,因為收得夠夜~

行左一輪,見到一間sushi店有人排隊
就去試下~ 大多數都係日本人唻食

由於築地事件,我真係怕怕...
所以叫住幾舊試下先...
結果係...超級好味!!!

九月前有幾舊sushi仲做梗平價!!! 一樣咁好味加!!!!!!!!!!!!!!!




他就是那台灣男生 - 小宇



就係呢間!! - 喜代村

JR秋葉原站中央街出口
超近的~



沒有留言:

張貼留言