2008年10月26日 星期日

Agnes B - PR小姐 = 一肚氣!!!


好了...終於回家了...
告訴大家我今晚幹了什麼吧...


今晚 IFC 的 Agnes B 開張攪private function
有好多名人和貴賓入場
而我就是當了五小時的 PR小姐...
相信大家也能從我的文字中感到 "累" 吧...


當知道可以賺外快, 真的感到很震奮 (看我上面的照片就知道...)
還買了一對三吋高跟鞋
因為黑色高跟鞋 + Agnes B staff T 是指定服飾
我被安排到店的另一個因今晚活動而臨時關閉的入口
如果guests行錯了, 我便負責指點他們到正門

原本人工是pay cash
但突然說是pay cheque...
原本工作四小時變成差唔多五小時...
明明係由我地到場 (1900) 既時間開始計起
但又話係由佢地function (1930) 開始計起
我地蝕左半個鐘比佢...
大家都有被騙的感覺...
但無奈往往都選擇 唔 出 聲...

形容一下我的慘況...
1930開始企, 企到2030, 然後有人來讓我休息十分鐘
心想...應該可以定時休息及有水供應吧?
但站到十點半也沒有人理會我們...
而且己經沒有人再入場了...我們還有何作用呢...
但又不讓我們收工...
商場冷氣也關了...身上穿了長袖衫加一件西裝樓及牛仔褲
我感到極熱極渴極餓極腳痛極頭暈...流冷汗和透唔到氣!!
直到撐不下去!!! 決定做少一小時! 賺少啲錢!!
慢慢行返去正門...撞到另一位PR小姐 Yui
佢扶我去, 佢亦都感到極辛苦, 決定一齊走!


見到負責人, 跟她說我不舒服
但只叫我入場找地方坐休息下
可惜場內太多人了, 根本沒有位坐...
我便再行出去說我真的想收工了
她叫我們換衫及寫下a/c no. 入數給我們
因為她們己經在cheque上寫了銀碼!!! 減不了錢!!!
 OMG  !!!!!!!!!  做乜要寫定?
你地一早都講明, 做埋OT個一小時先有extra
咁即係預左有人唔OT 啦! 咁做乜要寫定呢?
(原定1930到2230, OT係2230至2330)

一直都沒有人給水我喝!
結果走前我和Yui入場各人拿了一支Perrier!!!
佢地完全唔當我地係人囉!!! 好嬲!!!

落電梯時撞正 Agnes B 個老細定唔知 designer 走
成班記者影相, 大家都讓路
但我己經攰到唔想理!
照行係佢地前面! 我對腳痛到無哂知覺! 仲要我等?!
大哂呀?!


我仲見到Angelababy
佢行錯左唻左我個邊入口入場
原本我都幾鐘意佢, 因為佢啲相好靚
全程都係佢經理人開口問路, 佢無出過聲
但佢個樣可以唔洗咁寸同傲慢囉!
望左我一眼之後, 就擺出一種睇唔起人既面孔
再慢慢飄開視線! 好扮野
真人激瘦! 我做完手術最瘦個期都無佢咁瘦!
我唔係針對佢! 但經過今晚見到佢之後
佢淨係比到我好討厭既感覺囉!想嘔!
連同我一齊企個位保安都忍唔住同我講
"唔順超咪唔好入場囉~以為自己邊位呀! 諗住我地會開後門比你入呀?!"

其他唻問路既名人都不知幾有禮貌
Rosemary...莊思敏...楊棦...仲有好多熟口熟面但唔知咩名既model
全部都會笑住講 "唔該請問你...." " 唔該哂~"

我之前訪問過, 什至係TVB入面撞見過既 Artists
十個九個都有禮貌加! 就算唔知我有病
見我望住佢地, 佢地都會微笑囉
明知自己係公眾人物就友善啲啦
入到場就笑騎騎, 假到死


工作前我仲好開心, 帶埋相機諗住同大家影相
但工作後我己經笑唔出, 黑哂面!
可能我太耐無做野, 又無食藥
變左勁易燥底吧!

我返到屋企, 同我一齊做 PR 既 Iris 先岩岩走! (12:xx am)
佢仲慘呀! 企完鋪面, 仲要企出天橋
指啲客人點行去七號碼頭個 after party!
攞 cheque 仲要行到去碼頭先有得攞!
有無攪錯呀?! 對腳咁痛仲要行咁遠!
好無理囉!!!


 


我而家好憎 Agnes B 同 AB 呀!


沒有留言:

張貼留言