2008年10月18日 星期六

狗。義工


小妹今日第一次正式當一個狗義工! (地點錦田)

是次活動是參加以下協會
http://hk.myblog.yahoo.com/concernanimalheart


沒有朋友陪我呢
只有我一個入去, 其他義工我全不認識
還未到達狗場前, 感到很lonely, 好像自閉一像
但當看到狗狗們
牠們便成為了我的傾訴對像, 哈~




這隻叫朱古力
成為第一位被我親手洗白白的客人呢!!!
好彩定唔好彩??
緊係好彩啦!!! 我不知幾咁溫柔呀!!!


不過差唔多全部狗狗都唔鐘意沖涼...
要場主用盡力拖~~~~~~~~~~~~~出唻
場面好攪笑...



下面係牛奶妹
佢同朱古力都好靚
成日行孖咇 ~ 好受歡迎的!


今日主要幫佢地沖涼
好攰呀...全部都係大狗
每隻要用soap洗兩次, 抹乾, 再淋奶水, 洗耳仔, 才叫完成
我好像洗了四五隻左右...腰酸了...

然後餵牠們吃雞柳
好攰, 但勁開心!
因為見到佢地有個好地方可以住
可以幫到佢地
我真係好開心!!!


下面呢隻都好靚好可愛
我好鐘意佢, 不過唔知叫咩名...
(佢好肥加!!! heheheeee)



下面呢隻叫 "大鐘鐘"
係狗場既 PR ! 超乖仔!
個門口都係佢睇住加!
佢會好好守住個狗場, 唔比其他人同狗進入!
好威威哦!!!



上天台時, 啲狗超熱情...
我行到一半樓梯己經撲我...
好彩我敏捷, 扎定個四平八穩馬!
否則一定碌落樓梯!!! (佢地真係幾隻一齊唻, 左手右手咁不停推我...好嬲又好笑)



附送"肥豬大便中"圖片
想瘦既話...就一路食飯一路望住呢張圖啦...
仲要想像個豬pat pat因用力而微震...
啲屎一粒一粒咁掉出唻...
 
十級肥豬...十倍纖型速度!!!



再附送蕃薯和芝士的近照
是昨天拍的~
牠們己經又跑又跳了~
雖然力度還很輕
但看到牠們一步步的健康
感到極安慰!


 蕃薯



上, 下 = 芝士



沒有留言:

張貼留言