2008年10月3日 星期五

有報告了...

我而家係醫院
差唔多可以走了
心情好平靜


點解會咁講呢
因為報告出了


左上肺多左一粒腫瘤
右下肺的腫瘤大了一點...
但它們的體積還很小


醫生說明天開會
談論會否做手術和轉化療藥
我說不用了...
既然都沒有用, 何必白白受苦呢
最後一針我也不會打...因為那是一支無用的毒針...


至於手術...唔通佢生一粒我又做一次咩...
開一次刀會大傷元氣...
到時擴散咪仲慘...
有陣時...西醫...真係靠唔住...


醫生說 "但你要知道自己係惡性, 會擴散...anyways我地開左會先, 你再慢慢考慮"


 


另外肺姑窿的事
醫生說面積太少, 可以不用理會
但潛水當然不行
至於坐飛機...也會有危險
但這是最差的情況喇...


因為旅行是在月尾
我有一個月的時間
醫生說個窿咁細, 康復是很快的
當然, 為左安全, 飛之前會再照多次 X ray


好無奈呢...
接著會試中藥按腳氣功運動食療等等...
總會有奇蹟的


人生總要充滿希望


沒有留言:

張貼留言