2008年10月15日 星期三

肺科教授...及 執到兩隻貓BB

尋日係大埔海濱, 路邊草叢, 發現兩隻極瘦弱的小貓...
佢地好驚...個身震哂...又不停係度叫...
應該係比路邊啲單車嚇親
佢地各自都盲左一隻眼, 有好多濃...
我地係現場搵佢媽咪, 唔見
等左好耐, 都無其他貓出現
照理佢媽咪聽到佢地叫應該會出唻的
所以最後決定帶佢地返屋企...


比奶佢地飲, 但飲左幾啖就無飲
有一隻係紙箱度訓著左...一定係嗌到好攰了...
另一隻就繼續盡力叫
叫到 "釣哂魚" 都仲要叫...好攪笑...但其實又好慘...


我好想養, 但阿媽唔比
唔比咪唔比囉...唔洗咁大反應既...
攪到我好似帶個壞男人返屋企咁...
又話我自己個病都未攪掂, 仲走去醫隻貓
佢意思其實係想話, 我無做野, 洗屋企錢, 仲要屋企養多隻貓...
我明佢地搵錢辛苦
但你咁講野我覺得好hurt囉...
其實講野可以比啲技巧...



點解啲阿媽咁鐘意乜都驚定先? 乜都擔心左先? 咁怕嘗試?
養隻貓唔洗洗好多錢啫...又唔諗下隻貓貓都可以帶到歡樂比我地呀...
又幫到佢地...............


而家佢地係阿兔屋企住, 今日會帶佢地睇醫生
阿兔話佢兩個勁好胃口呢~ (買左貓糧, 浸濕比佢地食) 食飽又訓過

*****


我星期一見完肺科教授
都無上唻同大家講tim...
呢位醫生好老實
講到明, 唻梗如果我要打第三線既化療, 好返機會極微
如果選擇打標杷, 一樣都係好微...像我這種情況的成功例子極少

我的癌細胞生長得很慢, 但很頑強
打梗化療佢都仲可以變大...所以很難對付...
而且啲細胞己經接觸過兩隻藥...令佢地變很更強...
就好似了解左敵人既攻擊方式, 佢地己經識避了...


就算打標杷有效
大多數都只能做到控制佢地唔大
而病人就繼續打...半年...一年...幾年不等
直至隻細胞出現抗藥性...復發...
然後再作打算...
西醫的方法己經變得很被動了


希望其他方法有效吧...
但如果啲癌指數又高返...
我都唔知點算好了....


沒有留言:

張貼留言