2008年10月17日 星期五

蕃薯 與 芝士


攞左去朋友屋企後
第二朝就去左睇獸醫
有"農"既眼仔己經痿縮左...
另一隻眼仔就好矇...
但我地觀察左好耐
應該真係睇唔清, 但都見到啲影
因為有時會識避, 有時又唔得...


佢地亦都戒左奶
皮膚無事, 但有缺水同唔識大便既情況...



醫生同姑娘話佢地太可愛
忍唔住請左罐好香噴噴既糧比佢地食~
食得好快!!!



返到屋企
我地好比心機去用濕綿花抹佢地pat pat~
因為貓媽咪會lick佢地pat pat, 話比佢地知係時候要去toilet~
如果佢地唔識去...醫生話會好難養得大...
我地都好緊張...
好彩第一晚蕃薯痾左好大條屎屎!
第二朝就到芝士!

(係喎...無話比大家知, 名己經改了~
大隻啲既係哥哥, 叫蕃薯
細的係妹妹, 叫芝士
~)


芝士一叫, 一係要食野, 一係要痾屎, 好準的!
兩隻野己經識得用貓沙喇!! 叻B!!!


但佢地好得意係, 一隻瞓覺時另一隻就會活動
活動個隻會攪醒瞓覺個隻...
用手仔係咁拍對方, 又咬對方...好可愛!
有時又會互摑對方...好好笑~


呢兩日都有去陪佢地
你地要健康呀!


***


我啲朋友今晚約哂去睇 "武俠梁祝"
原本我都有份
但因為多左兩隻貓咪
見者有份~所以我都要出錢助養...變左無錢洗費了
我兩個家姐聽到都話要夾埋一份錢呢~
好多人鍚隻貓咪呀! 好幸福!


但其實重點係...
啲朋友睇完打唻送左三隻字比我 "倖。存。者 !"
所有人...包括勁鐘意吳尊同sa sa既朋友都話...從未睇過一套咁既戲!
噢...我聽到都覺得失望呢...


"Awake" 就麻麻...
故事很新鮮, 但太短了...
真係太短...............


沒有留言:

張貼留言