2008年10月23日 星期四

十月中的近況

幾日無update
係因為日日都無咩特別
雖然大部份時間都出左去
但都係去睇中、西醫
陪貓貓,同朋友hang out...
要大家成日睇我呢啲日誌會感到沒趣吧...
所以沒有寫~


***


星期一帶左貓貓s覆診
蕃薯應該睇到光/影
但芝士其中一隻眼己經唔得...
另一隻都係只睇到光/影...
好怕遲啲要做OT攞個eye ball出唻...
我唔想佢痛呀...



第二日 (Tue) 因為啲eye drops用哂...
咁岩我睇中醫個度又同間診所超近
便去配多支藥水
但中途我雙腳不受控地朝著海旁行...
見到可以坐係海邊...
我就乜都無諗, 個腦空nel nel咁坐左半個鐘...
好好好舒服...唔想走...


(懷疑自己暗啞底唔多開心, 所以想唻睇啲靚野...同埋寧靜下~)



屋企人同朋友都話我瘦左殘左...
中醫把完脈又話我啲怪脈又出返唻
癌細胞又活躍返...個肝又唔好...又話我情緒唔好...
我自己透氣又仲係唔舒服...
今日 (Wed) 去QM見肺科教授又話我最好唔好diving....(遲啲再算)

灰左...


不過我無食荷爾蒙藥差唔多三個星期了
因為食得多, 遲啲會有side effect
我盡量都唔想食...
中醫又話有中藥同埋按腳穴都有用
所以我想試下...
不過又開始有潮熱了...
都唔知捱唔捱到...
(我個樣咁殘可能同無食藥有關...)



講啲開心野
今日去左cwb間商務睇書
見到有個新書既暢銷書榜...



...有我鄧小琳呢!!!!!!!!!!!!!!!!!



我係 17 !!! Yeah ~




發現義工活動似乎係一個月一次...=_=
好想每個星期都去呢...好掛住啲狗狗...


沒有留言:

張貼留言