2008年8月1日 星期五

無聊對答

見係你咋肥雞...
第二個叫我答我唔答加喇...haha~
一陣悶走哂我啲blog友呀...XD


規則如下:-


被點到名字的要把所有的問題像我一樣回答出來發一篇網誌在自己的網頁上, 所有的問題都要答喔, 寫一篇我這樣的日誌, 答完後再點出另外10個人繼續回答~~~到這10個人的blog留言通知對方, 被點名者不得拒絕回答問題, 然後再點大約10人繼續遊戲


1) 現在最討厭是什麼?


仲未搵到可以令我覺得開胃既食物...


2) 現在有沒有男/女朋友?


未有,好快好快會有! haha~


3) 很久很久以後會遺忘現在的人嗎?


雖然我無記性, 但對人既印象都還可以...應該記得吧~


4) 如果有美好的東西, 你首先想留給誰呢?

睇下係咩唻加咋喎...如果係keroro公仔, 咁比我阿媽都無用...


5) 到目前為止, 有乜令你最難忘?


做手術囉~ 同埋曾經見到大家為我流既眼淚


6)  如果能回到過去, 你會選擇那個階段? (如有原因)


小學,好開心,成個白痴咁~


7) 喜歡一個人你會主動追求嗎?


好少...呢方面我會怕醜...XD


8) 結婚後想生幾多個細路?


生條毛咩~ 養隻狗啦 ~~~


9) 你認為男女朋友分手後還可以真心做朋友嗎?


睇下咩情況下分手啦, 八成機會都可以~

10) 鐘意咩類型異性?


你咁問, 我梗係up一大堆要求啦~
但到了現實, 感覺才最重要喇~


沒有留言:

張貼留言