2008年8月25日 星期一

半島Buffet


很華麗的樓梯



爸爸媽媽的溫馨背影~



今天是媽媽的生日
舉家來半島吃buffet (第一次)
老實說, 最好吃還是洲際...(讚!!!)
但論環境和服務, 當然是半島啦~



kakew (大家姐個仔) 食飯中途跑到婆婆 (即係我呀媽) 身邊
我呀媽即刻好嚴肅開口話
"哎吔kakew你乖啦...咁大個仔仲周圍走要人追住餵你食野? 快啲坐定定!"
kakew呆了唔敢出聲
我大家姐笑左...說 "唔係呀呀媽! kakew有野想同你講呀!"

原來kakew係想同婆婆講句 "生日快樂...."
但未開口己經比我呀媽鬧...好可憐...哇哈哈!



不太好吃的羊架...
和自己不喜歡吃的souffle...(味道令我反胃...)



媽媽說中間的東東是鳥巢, 有創意~



沒有留言:

張貼留言