2008年8月18日 星期一

我無事~




老公公為輕挽自己臂膀的老婆婆在猛烈陽光下撐傘
今天看到這個畫面
偷偷用手機拍下了
(覺得自己在"懶"感性...想吐...=..=)

****


對於尋日的entry
大家放心啦~我都係上唻發下up風啫~
唔洗一日, 我己經無野了~


本來無一物,何處惹塵埃?
若離於愛者,無憂亦無怖。


要懂得抽身,亦懂得抽心
只要唔在乎,就無野可以傷害到我!


今日既心情己經非常好了~
雖然係唔明有啲人諗梗乜 (別當我是小孩子)
亦令到我非常失望...(也別當我是傻小子)
不過...世事就係咁,太多野係控制唔到
唯有睇開啲~


沒有留言:

張貼留言