2008年8月30日 星期六

就死...=..=

啲藥攪到我得返半條人命...
食少少野都想嘔
食多啲就真係嘔...
個頭痛足廿四小時

我己經盡量搵啲野做分散下注意力
去左朋友屋企玩 "零"...
又去左行山, 雖然只係行左半小時
但返到屋企己經攰到昏迷


從來未試過咁頭痛
根本瞓唔到
試下求神暫時帶走我既痛苦...比我瞓覺...
無幾耐就真係瞓到喇...多謝哂....


****


不過呢幾日嗰位閒人又騷擾我
都己經大半年啦, 仲想點呀, 我唔舒服仲要煩我
你想要乜野? 要錢? 要出名? 要出風頭?
定還是你覺得我欠左你想報仇?
但當初係邊個對唔住邊個呀大佬?
好心你唔好做咁多小動作啦小人
你做咁多野只會比人笑

一個人害怕被人遺忘先要攪咁多野
可憐


沒有留言:

張貼留言