2008年8月1日 星期五

被認出

尋日出街食飯
店內的姐姐看了我幾眼
我不為意,繼續和朋友談
她突然問我 "請問你係咪出過書加?"

我呆了三秒 "....呀...一本...咁多啦..."

"其實我覺得你好熟口面, 但又唔記得邊度見過, 岩岩聽到你話打針個啲野, 我先醒起係你咋! 我岩岩開始睇梗你本書呀!"


" 係咩? 介唔介意問下你點解會買既?"

"我都唔知呀,  我一見到個封面我就諗都唔諗就買左喇~"

"哈哈~多謝哂呀! 咁好唔好睇呀?"

"好睇呀~ 我個朋友仲話 '喂呢本書好好睇加快啲睇啦!' 哈哈~"

"哈哈哈哈! 多謝埋你朋友呀~ 因為佢唔係借比你睇! (說笑)"


飯後...


"你介唔介意幫我簽個名呀? 我本書係度..."

"當然唔介意啦~ 我帶左簽名筆!!!"


我的朋友笑左...


 


多謝您小嘉~ 我有空會再來吃飯哦~ ^ ^


*****


尋日覆診
譚醫生放假...
好多野都問唔到...
原本佢話過打完三針照一次scan
但呢個不知情醫生話佢無交帶落, 所以只安排左十月照
咁即係要打哂先...
仲有一半...呵欠...


沒有留言:

張貼留言