2008年8月9日 星期六

話左唔講大家都仲要估既...XDDD

小妹打完針喇...
98/100 個攰
用埋餘下個兩點體力玩埋古惑仔online就即訓...

今日係日間認識到病友Zero
好好傾
男朋友問我 "你有無唞吓呀?"
"無呀~ 今日有人同我傾計無停過咀,無機會訓!"


****


嘩嘩嘩~
好多人係度估我男朋友係邊個...
九成九都估錯囉!!!
只係見到有一兩個估岩咋~kekee...
不過佢地係用私人留言, 大家睇唔到~


算吧啦大家~
係好...難估加! XDDDDDDDDDDD


不過都可以答埋大家
佢係我啲相度係有出現過

尋日只不過係因為佢會陪我食飯 + 送上醫院
所以咪可以見到佢囉~ 佢唔係醫院返工加...


答埋你地 : 唔係D唔係C唔係H...
我唔係想賣關子, 只不過想到適當時候先公開啫~


沒有留言:

張貼留言