2008年11月10日 星期一

20081031_Diving + 坐鐵板火車!



呢日去Rafting呀!!
出發前聽聞路軌有事, 可能要坐木板車
我地估計會唔會係好似機鋪個隻game咁既木板車呢?
即係兩個人, 一人一邊, "1 ! 2 ! 1 ! 2 !" 咁個隻
不過唻到之後, 原來路軌己經整返好, 有啲失望...



我對鞋係咪好肉酸呢~
係防滑既鞋
之前玩滑浪風帆時買落加, 哈哈
玩Rafting絕對有用!



火車唻喇!!
個車箱同車頭一樣大!
坐得廿人左右!
而車箱後面既係...



...一塊紅燒鐵板!!!


由失望變返做興奮喇!


我地當然唔會坐車箱啦! 一定好好玩!
你睇我地個樣既慘...
又比人賣豬仔喇~



無知既我仲未知自己身處險境, 哈~



我地全程都將雙腳放出車廂, 前面就係河, 好刺激呀!
入山洞時全部人都大叫呢!!


篇幅有限, 下一篇再講Rafting


***


講返轉頭
搭車由酒店到火車站途中 (三個小時)
有十分鐘落車去toilet
呢度好凍, 又大霧
我地應該被雲包圍住吧~



有間小cafe, 主人養左貓狗雞
見到狗BB飲梗奶呢!



呢隻貓貓見到鏡頭唔會走
仲會望到實一實



***


呢日係去Diving
搭車時個guide勁講潛水點靚點正
但我就無得玩
跟住就喊了...勁無用
你睇我笑得幾勉強



仲要搭四十分鐘快艇先到...
但見到粉綠色既海水就成個人醒哂啦!
(可惜無太陽...)




我有妹仔幫我推床加! wakkakaaa!



呢度無得住宿, 只有呢間店, 有lunch供應
雖然個島無垃圾
但其實行過少少, 就開始多
因為接近原居民
全島應該只有旅客區呢邊係乾淨吧...



呢度無乜魚, 但好多coral
我一個去浮潛, 勁悶, 所以第二round我留左係島上面
而佢地潛完返唻都話麻麻地
話langkawi正啲喎!
咁我個心都舒服啲...hehee...XD


dinner 去左 Little Italy
都幾好味呀



1 則留言: