2008年11月9日 星期日

Day 3_20081030神山國家公園 + 雙天海鮮

先說回神秘事件
是咁的
在神山酒店露台用饍後
桌上餘下了兩隻空碟, 另外還有兩碟分別有少量菜及炒飯, 和一罐忘了喝的雪碧
關上露台的落地玻璃門後, 拉上布簾大家便去睡了
半夜我聽到 "呯呯嘭嘭", 但沒有理會
第二天早上開門
發現兩只空碟疊起了
菜被吃剩少少, 而飯竟被吃光! 空碟更被放到地上去!上面有一隻匙羹!
當初懷疑是貓狗所為
但突然想起雪碧不見了!
再細心留意, 門檻前方有一舊直徑大概十厘米的石頭!
...是等價交換嗎? 或許石頭內有黃金呢! 哈~


***



五點半起身, 跑了出去看日出
然後回房, 有的再睡過, 而我則拿著熱茶, 對向神山喝茶
真享受......


吃過早餐後便坐車到神山國家公園
好熱好曬...



破壞此公園會被罰款十萬元 + 入獄 + 打屁股!



波子說走不動了...=_=



看到可愛的螳螂BB!!!



行了很多樓梯後, 終於到了吊橋
感覺好好玩~ 還見到一大條黑白蜥蝪! 勁型!
但我為了追拍牠而刷傷手臂
結果更是什麼也拍不到...=_=



坐上去的感覺超好!



人口買賣
波子笑得咁開心, 佢一定係買家, 哈哈



邊吃艼頭雪條邊看花
這屍花是假的...在神山無緣看到真身呢...可惜...



在扮周董 (但在下並不是粉絲)


***


落山回到巿區了~



淨係呢個蓋都己經送左我一碗白飯!!!
佢地話養我真容易
用一個炒crab蓋加碗白飯 = lunch
用同一個crab蓋唻炒再加碗白飯 = dinner


哈哈!!



超大個鉗!



大頭同Scaba今天到步~
好滿足好開心的一餐飯!



我又作戰到最後




清哂 ~ !!!


十個好味濕奶油蝦!



都係十個好味既黃金crab!



好大隻既酒蒸瀨尿蝦! 好新鮮!



雙天真係好好味, 有機會一定會再去!


 


沒有留言:

張貼留言