2008年11月7日 星期五

沙巴 Day 1~2

Day 1



去左機場skyplaza間荷里活食lunch
原來味道都唔太差噃~ set lunch又唔係太貴
入場要廿蚊, 但可以在場內當錢用
即係我地加多廿幾蚊就可以食個飯喇~



上停機坪既接駁巴士, 超迫超迫...



到左沙巴酒店喇!!! (Novotel @ 1Borneo)
間房好靚! 有道門打通兩間房
勁開心~



當晚到海王城食海鮮
好出名的, 但唔係咁好味...
聽閒愈做愈差...?
都係雙天好食好多!



而家食親海鮮都比佢地笑我用哂十隻手指...



Day 2


第二朝一早起身到酒店pool游水
我地都有睇 antm cycle 11
所以擺左啲入面出現過既pose....
好好玩!



實估到我地扮咩啦~!



呢個係韻律泳, 哈~



扮Analeigh個pose



唔記得呢個係邊個



呢個係扮青蛙



酒店樓下間mall間 "Dome"
超好味! 記得Malaysia好似有不少分店



超大機鋪, 好好玩, 又平


***


跟住中午我地就搭兩小時車上神山喇!
待續...


 


1 則留言: