2008年11月17日 星期一

20081117_行山 w/ 兔


影咁多張, 我倆最 "試正" 呢張~
你咁樣望住我, 冧死了~ =v=



un gugu un gugu~ 乖吓BB~



好似抱BB咁抱! 又唔扭計 ~ 望實我 ~ 可愛到震!!!!



行過唻喇~~~ 勁搖尾!



唔好咬啦~ 個袋爛喇~
(佢都有咬住我隻手, 不過勁細力~ ^ ^)




其實有媽媽在旁, 還好她不太理會~
小狗B好跟人!



另一隻...
再行前啲又有兩隻...
後尾發現原來仲有幾隻剛出世BB!
勁多狗BB囉!我開心到癲!
附近仲有幾隻貓貓


我今日好有動物緣!



我而家仲好掛住啲狗B...

講返今日行山
同阿兔一樣, 第一次自己去行
行啲簡單啲先...衛奕信徑
事前有看清楚地圖~
但今次係享受形式
上到山頂後, 就hea左差唔多兩小時...



你睇我啲hair, 就知有幾大風
合上眼, 靜聽由遠至近既風聲
聽得出它們的方向
有種壓迫感
就好似有隻高過山既大怪獸行梗埋唻咁!


訓係呢度哂太陽, 爽!
我又黑左



我地行左去華永
我未去過, 所以參觀下
好大好靚~ 然後大家談起身後事, 哈~
燒左我, 散啲灰落海就最好了
如果想放係屋企都得~ 但唔洗拜我~
啲香既煙會令我勁標眼水的~ :p



天氣好好, 好舒服, 唔想走...唔想返城巿...



郵箱...很有風味


搭船過左西灣河食tea
勁好味豬扖包~
回家...


沒有留言:

張貼留言