2008年11月9日 星期日

沙巴 Day 2 神山日落


好鐘意呢張偷拍, 好自然~又和神山 "很夾"



神山真係好靚~ 吸引我影左唔少相



到我地住既酒店喇!!! 係咪好靚呢~~~~~
其實入面好簡陋加咋~
位於山腰低少少既位置




連綿山脈, 廣濶天空, 奪命斜路...
當然我們是有車接上去啦~
但第二朝我獨自跑了下去找位置看日出呢...
然後又再跑上去通知大家
可惜跑上了不夠十米...己氣來氣喘...
再下去看完日出...再和大家行上去...
Johnson提起...老師有教我地 Z 字型路線行上斜路會慳力好多
哈~ 我己經唔記得哂喇~



日落好靚, 好似企左係幅油畫前影相咁



叫room service在露台dinner (與神秘事件有關!)



由晚上八點開始坐在露台看星星
差不多看了三小時, 風愈來愈大,  有點冷...
終於給我看到一夥暗淡的流星

付出了三小時, 只為等待一夥未知會否出現的流星...冷得打顫...
我付出了五年, 只為等待一個未知的結果
但過程中, 卻出現了不少流星...值得的 ~


那晚的星空, 美得令我難忘
大家也停眼看著, 不作聲
專心享受這世界上最美的天花


1 則留言: