2008年11月15日 星期六

昂平360 + SkyPlaza

在Yahoo看到昂平同機場skyplaza攪左個套票
$178 包來回吊車, 4D 影院戲票 (指定要看 Lego 電影...), 8個機鋪代幣, skydeck票, 荷里活餐廳入場票...

見好似好抵, 咁岩大家有時間, 便去了~


吃早餐
講返沙巴啲趣事
大家都笑得好開心



香港既 Novotel
唔知同沙巴個間有咩唔同呢~



濋汶勁驚坐吊車
我地喪搖...哈~ 無人性!



到喇到喇~ wow
烏語花香~~~
(張相我扮野加咋~!)



見到大佛
大家都hyper起唻!



濋汶對手好肥
同我地啲手格格不入
哈哈!!



千手觀音同大佛係好朋友嗎??



濋汶數 123 我地就跳
大家都ready好雙腳準備跳
但濋汶既數法係..." 1 , 2 , ..............3 !"
聽完 2之後, 我地對腳處於欲跳又唔跳之間
結果到 3 時, 大家都笑到跳唔起...
濋汶比我地媽叉完之後可能想作出改善
便改了叫法 " 1, 2, ... 我0禁喇!"
我地又笑...又再媽叉...
終於都影到了~哈哈!



我係黑超皇帝
身邊有位光頭愛妃



不經意地影到一張 "型" 照後
大家又興奮地拍了一輯 "無間道" 相



還是正經當個遊客吧~



到了4D影院
看了一套 12 分鐘的 Lego 電影
沒有對白, 悶透了



影院外的飛機展覽
我地坐梗呢度係一個好舊式既機艙
但啲相影到勁似夜總會


" 喂 ~ ! 做乜咁耐無仲未有小姐加!!!"



又唻到荷里活餐廳
沒有吃飯, 只是拍照



反轉件外套穿
扮 One-piece 裙
個感覺即刻唔同哂! 呵呵~



上天台睇飛機喇~
呢度叫 SkyDeck



沒有刻意安排的照片
大家都很一致!
果然是老朋友



再到機場內的機鋪打機
五蚊一個代幣
貴到喊



有間野介紹大佛附近既郊區
工作人員養了一只類似青蛙的生物
原諒我唔識打佢個名...什至唔識寫...
佢好可愛哦!! 只有手指頭般大~



活動完畢後
便到了九龍城食泰國野
這班朋友...蠻喜歡泰國野的
包括我~ hehee


1 則留言: