2009年3月9日 星期一

火炭狗場徵求義工

日期:3月14日 星期六
時間: 下午1時30分 至 6時左右


由於狗場位置於山腰之中, 義工每每要徒步拾級方可抵達狗場門口.
而狗狗每天的糧食也是靠義工們徒手徒步辛辛苦苦一包一包的運送到狗場內.

供應商貨van司機先生先將狗糧及其他物資卸下於狗場上方山頂位置, 義工便拾級而下將物資運抵山腰中之狗場. 搬運工作大概是日4時左右完成.

搬運工作完畢後大家可以留低和狗狗玩耍, 讓牠們得到一絲溫暖和歡樂.
當然亦歡迎大家替狗狗沖涼及清洗籠舍及狗狗用具等,
另外如時間許可, 亦希望有有經驗溜狗人士可以幫忙帶狗狗到場外走走,
讓狗狗有機會認識狗場外的世界.

其間義工於任何時間均可選擇自行離開, 而大部分義工將於6時左右完成是日工作.

注意事項: 為避免狗隻走失, 所有進入狗場之義工請緊記" 出入要關門" 之規條.
另由於場內地方濕漉, 建議義工帶備拖鞋及多帶一套衣服以便工作完畢之後可替換.

各位愛狗之人, 你可願意伸出援手, 為狗場的狗狗出一分力, 讓狗狗得到最基本的快樂嗎?
狗場內的狗狗只求有得吃有瓦遮頭不用飢寒交迫, 吃已是牠們最開心的時刻了.

假如你也希望跟我們一起去狗場給予狗狗一絲溫暖快樂,
請email 我: iristsan@hotmail.com , 我會盡快與你聯絡.
或可於以下兩組義工隊伍: 清潔組
http://hk.myblog.yahoo.com/misswswong/index?l=f&id=22
及 美容組
http://hbelvin.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1554410 報名. 謝謝!

13 則留言:

  1. meggie..小x..LEON...4ever.2009年3月10日 凌晨1:35

    HI!...小琳.
    好開心見到你UPDATE個BLOG,你最近好嗎?!...天氣冬左.有無著多件3呢?..
    除左我地感覺冬..狗場D狗狗都好冬架!..又唔夠野食=_=|||
    我已經報左名啦!.14號一齊為狗地出分力啦!...
    我都好想stay behind同狗狗玩!!..HAHA
    同埋好想認識你做朋友仔!.我同你一樣.都係身體有好多大大少少既病症.
    我好大段時間都做唔到野呀!.我亦曾經比男友及朋友傷害..我無哂信心識
    新朋友.只有信心同狗狗玩!.因為我知道狗狗唔會蝦人類.亦唔會猜度我地
    既愛心.比到我好大安全感!.雖然係甘慘,但我都無放棄到自
    己!.一直睇你既BLOG變成
    我既精神支柱!...
    真係好想同你做朋友仔呀!!.HAHA.
    14號!.星期六見啦!!^_^y...
     
     

    回覆刪除
  2. 我都好想參與, 不過星期六我要返工啦

    回覆刪除
  3. 預我~~~~~~~我應該呢兩日會覆iris^^ 大家多D支持。因為 狗狗數目都幾多、要 多些人去先可以等更多的 狗狗有幾會出街街玩。

    回覆刪除
  4. 預埋我
    14號見
    做個BLOG友+FD呀!
     

    回覆刪除
  5. 小琳大戰米雪 , 支持小琳 , 請投小琳一票
    http://forum.tvb.com/viewtopic.php?f=65&t=19275&start=0

    霎時感動》最動人心靈故事選舉(第5週)


    梁詠琪 - 牠會很在乎

    2

    鄧小琳 - 生命的價值

    9

    米雪 - 「心」愛

    8

    鄧達志 - 「筆」亦樂乎

    0

    廖安麗 - 母親的晚飯

    0
    總票數 Total Votes: 19

    回覆刪除
  6. 小琳大戰米雪 , 支持小琳 , 請投小琳一票

    霎時感動》最動人心靈故事選舉(第5週)


    梁詠琪 - 牠會很在乎

    2

    鄧小琳 - 生命的價值

    9

    米雪 - 「心」愛

    8

    鄧達志 - 「筆」亦樂乎

    0

    廖安麗 - 母親的晚飯

    0
    總票數 Total Votes: 19 http://forum.tvb.com/viewtopic.php?f=65&t=19275&start=0&st=0&sk=t&sd=a

    回覆刪除
  7. 股爺來跟大家打招呼的。
    Blog主 你好,
    大家好!

    回覆刪除
  8. 小琳看你做寵物義工都有一段時間,做還做,照顧好自己的身體才是最重要,這並不是自私,因為要有強勁的體魄才可以付出更多呢!你認同嗎?

    回覆刪除
  9. 各位住青衣長亨村愛貓的大大請注意! 於亨翠樓有位年約70歲既啊伯. 係夜晚附近經常喂飼街貓. 本人初時以為是好心人喂流浪貓, 但原來目的是喂到肥肥白白後就捉走去返去食貓的人. 首先本人是愛貓之人. 家中養了3頭貓. 而有位好朋友住該村. 而我經常去朋友處打機. 然而去多幾次就發覺有個啊伯喂流浪貓, 初時以為呢條村有好心人喂街貓. 有次到半夜突然聽到有貓非常慘烈的叫聲, 連續數十秒. 心想可能是有貓打交才那樣慘, 但事隔幾個月, 這種慘叫聲再次聲到, 今次我起身四處望, 因為d聲太近(無可能是地下傳上來的, 我朋友住高層單位的!) 然後對朋友講,.....d貓叫得咁慘好唔正常......., 我朋友話樓下有個亞伯食貓ga, 捉左d貓上o黎” 湯”, 跟住我問佢點知? 佢開頭都經常係樓下垃圾房喂流浪貓, 有排發現d貓越喂越少, 又發現喂貓時d貓既反應好怕人, 咁o岩見到呢層樓倒垃圾既人行過黎就多口問下就話...... 係呢層樓有個亞伯捉d貓上樓” 湯” 黎食. 我朋友問佢點知佢話見過幾次....... 之後我每次去佢度打機都特別留意. 咁o岩係上個星期六晚上10:30左右,一班朋友去佢度, 係樓下見到個亞伯拿住個膠袋行上公園旁邊的小山坡, 後面有幾隻小貓跟著佢, 當時我地成班都好懷疑佢又捉貓食(我之前同大家講過.), 企係樓底睇住佢, 點知佢真係捉起其中一隻貓想放入袋, 當” 塞” 入去時看到我地望實佢, 佢就即刻放手走返入黎上返樓. 返上樓時經過我地身邊, 然後跟佢入大堂免佢返轉頭, 途中其中一個朋友對住佢講.......” 亞伯~你唔係捉貓黎食呀~”, 佢用”操非流利既廣東話”竟然答”d貓無味ga.... 好淡......!!!”, 跟著我就同佢講....” 亞伯我聽唔明你講乜?” 佢再問返我”你食過貓未”........( 首先我真係聽唔明, 但係朋友F佢好勁, 知佢講乜?) 之後我地一班朋友傾過呢個問題. 都覺得放上Forum比其他人知, 及住係附近既愛貓既網友, 見到上朮所講既可疑人有所行動, 請幫手喝止. 流浪既動物不是比人食的.
    引用: http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=9249704&extra=page%3D1  
    請幫手轉貼. Thanks

    回覆刪除
  10. 你之前話可以捐物資比狗場
    呢家仲可以嗎?我有朋友有狗物品可以捐....請回覆

    回覆刪除
  11. xyz 軟體補給站 , xyz 資訊工坊 , xyz 軟體王 . xyz,xyz 軟體之家 , xyz 遊戲 ,xyz , xyz 軟體補給站 , xyz , xyz 資訊工坊 ,

    回覆刪除
  12. ( 嗨!你好~有機會可以來我部落格留言唷 )  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除