2009年4月7日 星期二

AIA "挑戰區"分享會

今朝又去做分享
第二次幫AIA講sharing
今次個district係全AIA最強的
我有幸參與實在感到榮幸!


我在台上喊左囉...=_=
後尾佢地同我講話台下都有人喊
因為我講得太投入...


最後還有禮物
是Tiffany & Co. necklace哦 ~
我鐘意呀! 多謝哂!



很順利和成功地完成演講後
他們請我去吃日本菜 ~
第一次會食唔哂日本野!
因為平時覺得貴, 都係唔夠食先再叫
但我只叫了一個定食, 己經食唔哂...>< 勁大份
盡力之下, 也被迫放棄了兩塊魚生...對不起!!



講座前幾天, 約出來茶聚, 傾談細節
來半島high tea, 也是第一次哦!
好好好好好貴...來一次夠了~ : p



kenneth



leona



多謝你地,又在我人生中添上色彩 ~


遲些收到講座照片會後補~



嘻 ~ 我的書很好賣 ~
賺了錢,買了個包包給自己
( 我份人愈來愈慳,現用mobile是贈品...出面賣 $880咋! )

但其實買包包是有個小故事...

我最近都愛上運動服,所以想配個運動包包
閒逛時遇上了它,再看看價錢 $950
嘩天呀! 一個中型Y3袋才 $950?!
唔忍啦! sales哥哥麻煩給我一個新的!

興奮了十秒,看到另一個同款白色,賣 $2050
心知不妙...問清楚sales哥哥...原來係 $1950...
睇少左個 1 ..............................


算啦 ~ 黑色包包可以用極久
值得的!!!



嗚....T^T



沒有留言:

張貼留言