2009年4月14日 星期二

學車。讚!

最近最開心的事便是學車
堂堂ar sir都讚我~~~
話我有天份!話我叻過不少男仔!
仲話我進度比一般人快tim!
但今日學調頭就好複雜
太多肥佬既機會喇...
明明調頭好簡單...
但考試又要咁又要咁...好在ar sir都仲讚我控制個離合器很不錯~
很大的鼓勵!

話說第二天學車, 己經比我自己揸出大馬路返"終點"
因為我表現好!
yoyoyoyoooooooooooooooooooooooo
諗返起, 嗰種興奮既心情仍然好記得
太正了!

我愛揸車!


***


二姐姐上星期做了手術
己出院回家好幾天了
今天還上班...但己經頭暈...
當然啦~paperwork都要用腦力加嘛!

但記得佢手術後探佢
見到佢訓起床度無哂力又講唔到野
我打左個凸...因為嗰刻先體驗到, 當年人地唻探我時佢地既感覺...
原來係咁心酸...


***


這七天內, 吃了三次拉面!
是element的"一x安"拉面!
雖然有分店, 但我覺得element呢間好好味
但飯就麻麻~
芝士豬肉卷超美味!!!


也上了大陸唱k (第一次)
感覺是...點歌很痛苦
歌手唔齊, list又亂
男歌手的名字會在女歌手list出現...
新唱試唱的歌在其他list內找不到
花很多時間才找到想要的歌...
而且都是偷錄的..會看到 "Newxy"的logo....
但超平, 50蚊一小時 VIP 廿幾人房!
5個人, 兩小時每人都係廿蚊~


還到了walmart
有"神槍手"DVD賣了...才$12.5
walmart wor...會是正版嗎...??


也首次吃陳村粉
真係好好食!



一行五人~



唱梗 "花吃了這女孩"!!!





***


前幾日方向日報同埋月亮報為我和GOGO做了訪問!
嘻嘻...第一次和狗狗一起受訪
係宣揚領養信息的~
好心急想睇下呢~


沒有留言:

張貼留言