2009年4月18日 星期六

照了CT

我知大家覺得鄧小琳係個好樂天既女生
但一個人又點會真係時時刻刻都keep到咁開心呢~
講真呢排個人好奇怪呀
我估係因為就唻照CT吧
潛意識唔多唔少都會影響到心情但係自己唔知?
無讀psycho真係我唔知哦


今日照左CT喇
好早好早就去到醫院
但都等左兩個半鐘先有得照
我又介紹少少CT既事啦
照之前兩日開始就要食啲便便藥清清腸胃
所以成日都好想去toilet...特別係今日...


去到醫院就開始飲顯影劑
我胃痛+嘔囉...之前照過幾次都唔會嘔
又眼訓,又要等,又要空肚,好唔舒服
佢地又搵左個新手同我打針,好痛 T^T


聽到有位病友話自己十年前有cancer
今年覆發,我又喺度擔心自己喇 (開始想喊)
但擔心左半分鐘就無諗喇
都係得個"諗"字嘛~ 係咪~? ^ v ^


都無時間食野,啃了個蛋糕仔就趕去講sharing了
又係例牌變身緊張大師...
我坐喺台下不停打冷震,都唔知係凍?緊張?定肚餓??

今日表現失準,我自己唔滿意自己 : (
我認為係咁多次最差既一次...

一定令到大家很失望了...
一開始都無諗過自己會有咁多機會講sharing
次次都以為講埋呢次無下次,哈
睇唻我都要正正經經學習下演講技巧


再加上落雨天,我既心情真係灰灰黑黑
返到屋企攰到好想即刻瞓覺,但又好肚餓,淋完雨又好想沖涼...
好頭痛...都唔知做邊樣先好...


瞓到最冧嗰時阿媽竟然撩我腳板底整醒我!
跟住仲喺度笑! 可惡!!!


我而家仲係覺得全身無哂力,好似發燒咁呀...
最慘係我發現自己對醫院開始有恐懼
知道要去醫院就好抗拒
又愈來愈驚打針 =_=
留喺/諗起醫院就想窒息同感到好嘔心
"醫院" 比我印象太深了...一世也抹不掉...


 


1 則留言: