2009年4月24日 星期五

負力量爆發 (慎入)

從羅馬回來後,心情不好
原本這個時間我己經睡了
但睡不著...好唔開心,好想喊
然後就好想嘔...好頭痛...
會唔會係自己精神承受住好大壓力自己唔知?


我成日話,"諗"係改變唔到個結果
我照完CT之後真係無諗
但原來,我既樂觀係蓋唔過呢份恐懼

離開香港,我真係忘記哂啲煩惱
每一瞓醒,眼前既一切都係新事物
沒有半點回憶殘留
在香港,可能看到一張曾經在痛楚中迫自己睡覺的床...
一個曾經嘔過無數次既馬桶...
喝著一碗能勾起我無限痛苦回憶既中藥...
一點點既生活細節都正在折磨我既心靈?


我唔係精神科or心理醫生
全部都係我亂估
但會有可能發生嗎?
就正如醫院己經令我有反胃和作嘔既反射...


今天在家,周身唔舒服
壞心情令我作嘔...
剛剛真的嘔了


這個月,我變了
排斥了很多人和事
我知道我讓很多人失望了

每天要不窩在家,就是黏著對我極之了解既好朋友
知道我何時要靜,何時要聊,何時要吃...
我在追求一種感覺,就是舒服

我喜歡我的家人
但有時又想離開避世
面對他們,有種難受既感覺
因為我唔想講野? 但唔講野屋企人就會覺得我黑面?
是自己給自己的一種壓力嗎? 我不知道


我好想知答案
好想知道自己為何會如此
連自己都唔了解自己
好可怕...


而家我好想去一個屋企以外既地方好好睡一覺...
祈求睡醒乜事都無...祈求29/4出左報告後我會回復正常...祈求報告靚靚仔仔....


PS 希望我的朋友不要再問我"為什麼",因為我唔識答。


1 則留言: