2009年4月29日 星期三

報告

一大早搭車去醫院聽報告
巴士上小巴上...
停不了幻想聽到好消息後的反應? 壞消息後的反應?


又喊又笑的...=_=
心情勁複雜


結果...


報告係.....


壞消息..........


腫瘤多左好多小的
原本有三粒比較大的
現在最大的己去到 2.5cm
半年前就差唔多2cm


原本都唔嚴重
我仲想話比多少少時間我飲中藥
但其中一粒大粒的非常接近氣管
如果破壞到小血管我會咳血
大血管的話我便內出血...致命哦..
醫生連半年時間都唔比我試呢...


所以...到世界各地當義工的事要放到一邊了...
因為不想有一天會在外地內出血...again...


接受化療還是標杷呢?
應該會先試化療吧...雖然己經是第三次了........
但今次只針對肺腫瘤


聽過解說,這種藥好像比較"舒服"
副作用會很少呢
而且只需要吊十五分鐘藥

(向好處想! 向好處想!)


1 則留言: