2009年4月21日 星期二

Rome...1

返唻喇 ~
其實又唔係真係好討厭羅馬
只係意大利人好無禮貌,同埋會隨地吐痰...@@"
又唔helpful...
同埋呢度啲野又貴又無啖好食

但交通方便,天氣好,名牌又平


建築物亦係好靚,但無特別,因為太多了~
反而無意中入左一間好靚但無旅客會入既教堂
而雪糕當然係好好味啦~ 仲好平tim
最平$20就食到一大杯喇~


而好可惜係最後一晚先比我地發現到有一條好靚既街 (小巷)... -_-
再有機會唻我會去呢條街食野,啲餐廳好靚~




這個謊言之口/石?
原來很無聊的...一啲都唔特別
細細個仲以為佢好宏偉...
我地返到酒店一瞓醒
搭車唻到down town
第一站就唻呢度,因為就喺巴士站對面




外貌,還遇到馬車



買 hotdog



行去鬥獸場的路上



類似鬥獸場的建築物





途小路一路走






很多路邊餐廳





發現了好平的pizza



影到我好肥










白痴婆 1 和白痴婆 2




終於到左鬥獸場
同謊言之石比我既感覺一樣...
一直以為係好宏偉既野
原來都係好普通同唔起眼...失望




影到我好似吊頸咁, XD




七點就關門,入唔到去參觀...







對面就有美味 gelato 食





搭mtr去 "幸福噴泉" (好似係咁叫)
啲人好恐怖,我地搵路時阻住左個女人
個女人用手 "meet" 我朋友...@@




遇到好靚既餐廳,價錢合理,但無食到...



手拉購物籃幾得意,但無乜野好買...



到了
有看"衝上雲霄"一定認得吧~




附近的教堂都被人鎖了很多鎖





到了巴士總站...
找巴士最酒店...



搭 95 號



好攰...好攰...



在中國餐館買了中餐食
但好難食...


沒有留言:

張貼留言