2009年10月14日 星期三

哈佬喂 2009


星期日去哈佬喂
中午去香港仔富臨飲茶
今日仲係阿鋒0既生日tim~


大家都未食飯
等到三點先唻飲茶...
啲點心未落枱己經被人蒸發
有籠蝦餃仲比人搶到爛哂~ (我都有份!)
真係餓狗搶點心~



岩岩入去時都只係毛毛雨
但愈落愈大囉..
啲鬼都唔出唻嚇人...
又無show睇...

好在九點幾
雖然都有啲雨但啲鬼都慢慢出返唻
仲睇到個show tim!
真係好好睇呀!!!!




唔記得排乜
但當時大家個人都仲好乾爽....


而啲鬼屋都唔洗排太耐
可能又落雨啩...


最驚係"xx實驗室"
我全程無望screen...


最鐘意係東瀛xx, 吊頸嶺站, 同埋大樹灣嗰2間大鬼屋~
整得好仔細, 我有行慢啲欣賞架~



海洋列車, 我地超嘈...



我覺得呢張相幾得意, 好想知阿兔頭上面隻手係邊個~



啲便利雨衣賣 $25 囉!
我無買到! 唔想比人搶錢!



呢張見到我個頭己經濕哂塌哂...又凍...
仲走去玩衝落水嗰隻木船...
鞋都濕埋...真係自找...............



吊頸嶺站真係幾得意~
disney站個名變左做.............毒死里! XD





OP啲雞肶真係幾好食~



設計對白
chris : 我呢隻好難食呀...
siulam : 係咩? 我呢隻好好食喎!



影得我個樣幾後生~ XDDDDDDDDDD



阿龍同shirman真係有啲兄妹相喎~haha




搭888返正門
又係好嘈好好笑
好似學校旅行搭大巴咁
做埋啲低能野, haha





三車出動!
全體殺出九龍城食飯!
第二日有啲人都病咗...
我都有啲虛...


第二晚就去左大頭新屋玩 board games
無諗過會玩到三點....=_=
而家仲虛啲.............


1 則留言: