2009年10月29日 星期四

BBQ!

20091024



聞到腳臭味! 哈!!







我對BBQ真係麻麻地
食咗好少野咋~
呢晚我同阿兔一齊整creme brulee
個個讚好味! 但唔夠分...


仲有同波子阿燕一齊整cheese cake
不過衰咗...





扮阿兔件衫啲公仔
但我地似藍藍露多啲喎~嘻!




阿燕又扮生喺頸既毒瘤...無奈!




呢個就係失敗cheese cake~




請了人來做清潔~ XD


行完山再唻玩
真係超攰....一點幾恰咗陣...
三點佢地叫醒我...我開車走時
迫爆咗車旁個膠垃圾筒...XDDDDDDDDDDD
(因為唔夠位出...)
好彩架車無花咋!


1 則留言: