2009年10月5日 星期一

中秋佳節BBQ


20091003 中秋 BBQ


好耐無同大家燒野食
今年中秋就唻左Burn間新屋攪BBQ
呢間屋係Burn同屋企人一齊起架 ~ 位於坪輋
我覺得有個咁既朋友真係好特別!


好多年無玩蠟燭喇!
仲買左燈籠tim!
令我地啲相多咗好多氣氛 ~




嗰度好大風
我地點完火佢又熄
曱甴來來回回點咗好多次
佢話 "呢個動作我做左一萬~~~~次,真係唔想再點!"
XDDDDDDDDDDD



呢個"角落頭"位就係我地個 "中秋studio"!!!




兩位阿姑喺廁所整野食
因為間屋新到乜都無 ~
只有一個雪櫃!
畫面令人倒胃
好似大陸啲黑心工場 XD




燒得喇~ 第一次食得哂啲野食!




半夜呢度好鬼凍
不停打黑次!



食飽又要搵啲野玩吓
執左幾條木條
放喺一條黑到乜都睇唔到既路上面
點著哂啲蠟燭
就會好靚架喇~
可惜唔夠蠟燭
整得唔夠長呢
而且亦都好大風囉...




呢度有好多四腳蛇同蛤蚧
有一隻仲跳左入袋炭度!
我救返佢出唻嗰陣佢"呱"左一聲!
佢地話佢同我講多謝! =w=
我仲捉左隻四腳蛇BB
So Cute!


揸車出去接人嗰時
突然有隻蛤蚧打橫跳過
好彩無車親佢
嚇屎我...




終於點著哂!
大家爭取時間影相!



遊戲時間
Chorman被排擠
我地寧願關門困自己喺kitchen
都唔同chorman打牌! XDDDDDDDDDDD




一班打牌
一班玩board game
超好玩囉



另一班就傾計



玩到唔捨得走
四點幾先準備走
但大家都好黑仔呢

chris送完fung去火車站返唻途中爆軚
車ling條key唔見咗, 要call廠啲人唻...佢等到天光...
阿兔就車第二批人去火車站再返唻
不過撞定隔離屋個伯伯哮喘call左白車
架車就塞住左個路口...
等左好耐阿兔先走到...
我地就爭取時間玩多鋪board game ! XD

佢返唻後, 就到我車其餘既人返屋企
行吐露港真係好爽 =w=


我返到去到七點lu...
好開心呢今年!


(PS. 收到有網友的email話想我開返留言功能,其實我都掛住大家啲留言,好啦~ 我開返啦~ 啲廣告我唔理喇! ^ ^ )


沒有留言:

張貼留言