2009年10月2日 星期五

夏x館 = XP

好耐無打blog
連上唻睇下自己個blog都無...哈~
算是對yahoo blog的不完善作一個無聲抗議吧!
comment中的廣告不斷
delete到我手軟
我一直堅持寧delete廣告都不close留言
因為我喜歡有一種溝通0既感覺
不過,終於都到了容忍的頂點~
因為無左留言,變成我少上來既原因之一



大家認唔認到呢碟係乜?


如果係人地問我, 我一定答唔出
或者答"三絲炒粗面"?!


呢個其實係一個味道、外觀、份量都是零分但賣 $58 的 "河蝦兩面黃"!
吓?! 乜呢個餸係咁架咩!? 咁我食過 "翠x" 勁好味嗰碟係咩唻架?!
呢碟點解係用粗面?! 啲蝦去哂邊?! 佢比咩汁我呀?!


我形容一下呢碟野
炸粗面,但全部都己經淋哂!
個汁係無味! 我懷疑係淨用生粉開既!
蝦只有5毫子咁大隻!仲要得5隻!
切幾粒青椒做伴菜!

"翠x" 都係賣 $68,貴少少
蝦有3個5毫咁大隻,有成5,6隻架janl
用好好味既蕃茄汁
炸幼面, 用鐵板keep住熱, 脆卜卜

呢間德福 "夏麵x" 真係好唔掂
我第一次食呢間野咋
我屋企人嗰啲都唔係太好食
又細份量

勁呃錢


沒有留言:

張貼留言