2009年10月28日 星期三

行山_耀安>昂平

前幾日去左行山
真係太耐無行, 好快就頂唔順
不過都行咗四個鐘
原本想由耀安行到西貢
但四個人都無乜經驗
西貢當然去唔到...
而且仲行咗好多冤枉路!
好在最後回程時比我地遇到好可愛好乖既唐狗BB!
好嗲好得意!
狗爸爸見我地接近狗BB
佢都有走唻聞吓我地
可能見我地無敵意,佢就走咗,好放心我地繼續同狗B玩~ 哈!



左邊嗰隻超乖
右邊嗰隻就比較cool~



見我影相, 佢好似即刻擺post咁!




另外仲有3隻BB
似最細隻, 所以比較驚吧~
全程都無出唻呢~





好唔捨得佢地囉...



攰到傻...影到我打大呵欠...



扮精神影相!





最後去到昂平咋...





勁樣衰...哈! 真係超攰...!!!


呢日行完山
仲要去街巿買BBQ d 野食...
再B到兩點幾.............
我一點己經頂唔順行埋一邊瞓覺了...


 


沒有留言:

張貼留言