2009年10月29日 星期四

煮飯仔

20091027



呢日我地約埋一齊煮野食~
有白汁磨菇煙肉意粉 (淡咗啲但好食)
芝士汁焗西蘭花 (加咗唔知咩汁, 幾特別~)
黃金蝦 (咸蛋黃準備唔夠, 但己經好好味~)
蒜香蜜糖雞翼 (好好食!!!)

仲有我整既creme brulee (焗過龍...失敗!)
chris整既apple pie (味道無事...係個面焗燶咗!)


大家由買野到煮完...
用咗四個幾鐘...
辛辛苦苦整既野幾難食都想食哂佢!






apple pie


反轉佢, 個樣即刻加分~
但佢原本個樣...勁燶!








阿燕幫手整完餅底再整碎片糖



我就幫手整餅面一邊飲野...


波子話我好似飲梗酒咁
哈~





食飽之後我地喺房間玩拍片
笑咗成晚!
之後又再玩board game
下次放啲片上唻分享吓啦~ ^^


沒有留言:

張貼留言