2009年10月8日 星期四

派傳單

呢幾日有無人喺港九地區見到有人著住件 渣x 銀行 T-shirt 周街派傳單呢?
係sell 新出0既 "150蚊紀念鈔票"


星期一至四, 我都喺荃灣荃豐中心同尖咀海防道/廣東道派!
膊頭同腳趾好痛哦! 不過時薪超高! 高都有啲信唔過!
haha~係真好多謝朋友介紹份咁正既part time比我!

雖然好攰
但同一班自己友一齊派傳單真係幾好玩!
短短四日, 見到好多唔同0既人

著得粗獷0既人幾好笑容,就算拒絕你都會微笑搖下頭
反而OL 同 西裝男就擰轉面/黑面/怒bear
自由行質素高咗! 十個有九個都好有禮貌!
好多都會唻問路,問完會微笑講謝謝
同1,2年前差好遠,問完路會即走...哈~


有人攞完傳單, 過咗陣就己經買左鈔票, 仲會走唻同我講返
有啲人一聽到仲有得買, 就會帶點怒氣話 "攪錯呀仲有得賣!我嗰日排隊買呀!"


habourcity個食蕉走出唻問左好多呢張鈔票既問題
我以為佢想買, 但最後佢話 "...其實我都要做野既~ 你可唔可以企返喺條線出面呢? 入面係屬於九倉..."
XDDDDDDDDDDDDDDD 真係唔知好嬲定好笑...


喺門口掃地個阿叔走埋唻十幾次
每次都叫我 "唔洗派啦~掉落唻(垃圾摌)咪即刻收工囉! 你收工我又收得工!(佢指一指垃圾摌入面張渣x傳單)" 哈哈哈!


又有個西裝男行入habour前, 唔要我張傳單
隔咗陣佢出唻嗰時又唔要, 佢等過馬路時回望我
跟住行返過唻笑住話 "我都係要一張啦~"
佢真係好人喇...哈哈~


喺海防道時,RBS個sales又走埋唻問我想唔想去佢地銀行做full time...

香港地真係機會處處...=w=


1 則留言: