2007年12月26日 星期三

平安夜_家族大食會


二姐送了這個給大姐



是我耶~~~~



我跟 16



派禮物中~


 看到我爺爺個口嗎? 好O!! 哈哈!!!



當晚有三枱食物, 這是第一枱



第二枱



第三枱, 哈哈~



平安夜...很忙...
因為這晚要在家開大食會
我應承左話會整甜品同埋咖啡骨
可惜...由於懶床關係...
我整唔切!!!


結果只有排骨完成
甜品雪唔切...
不過雪唔切都好! 因為太甜了!!!

還好排骨大家都讚好!
我看到爺爺的表情...當他知道是我親手整後
很自然的笑了~ 還立刻說要試吃!!!


姐姐們買了很多gifts
for每一位來賓
當晚好像有二十位左右
兩位小朋友充當聖誕老人派禮物~



噢賣噶! 咩唻?! 哈哈~


("醬" 唻啫...)



16 送的花
因為平安夜這天剛好我們 10個月



中間的就是我整的甜品
有外表無內涵
但16 話好食, 咁就由得佢清哂佢啦...哈哈~
(我地好比心機去擺靚佢影呢~heeheee...)



同一款甜品



在Chris家跟Iris整的
Iris都把薑餅整得很靚
但我鐘意 "攪屎掍"
加好多眼耳口鼻, 什至鼻個窿落啲餅度
哈哈~


我說
下面3餅裡
我是中間的那一塊
16是右邊的大口男
咁左邊呢? 左邊是十六 2008 年新形象
wakakkakakakaaa!!!


 


沒有留言:

張貼留言