2007年12月7日 星期五

Disney雪亮聖誕廣告 + Making of Videos

http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/html/christmas2007/zh_HK/index.html



其實係我由德國返唻之後個晚拍加
差唔多兩星期了
要等到廣告出左街先可以公開呢
拍得都幾辛苦呀
要由下午三點開始拍到平夜四點
很冷...
但夜晚沒有人的disney很舒適呢~
燈也不會關掉, 因為工作人員還要為樂園作檢查及清潔
很浪費呢..


還有機會到樂園的背後
看看它的真面目!
員工飯堂很難吃...
還看到放置花車的廠房
就好像在看 "紅豆女之戀" 一樣! 哈哈~


拍攝中段我們有休息時間
到了SpaceMountain玩了一圈! 


最尾拍攝我的那個表情很主要呢
結果大家都讚嘆我的演技很好!!! hehee...



以上這一幕沒被採用呢...拍我跟男主角的 "曖昧" 樣, 哈哈~ (為他整理頸巾)



這個超美, 但size很很很小...



沒有人的迪迪尼...



拍攝火車



美女Pinky~*



美女Angel~*



用3D眼鏡看的 雪花



及 雪人



拍攝我的最後一幕 _ 落雪拖手場面, 要噴雪哦~ 成面都係!!!











 


這個做得不太好...


48 則留言:

  1. 阿女你一向都係演技派 表情多多 希望今年香港可以凍d

    回覆刪除
  2. 好勁呀你!!!!我都未去過香港果個迪士尼…

    回覆刪除
  3. aiiiiii ....... I won't be able to see it in T.O. ......

    回覆刪除
  4. 拍得你好靚呀!!!
    (你好!睇咗你個blog好耐喇, 今次先係第一次回應, 因為......實在太靚喇, 忍唔住要留言)
     

    回覆刪除
  5. 你個酒窩真係好靚

    回覆刪除
  6. you are so beautiful! But you need to eat more because you look thinner. can i see that on TV? or only through internet? 

    回覆刪除
  7. YOU LOOK SOOO PRETTY!!!

    回覆刪除
  8. 我都好想去呀, 好似好靚咁呀!!!!
     

    回覆刪除
  9. 好靚噢!!我feel到好強烈的浪漫氣氛!!
    I am loving it!!

    回覆刪除
  10. your facial expression are really very good r...ging!!

    回覆刪除
  11. 演得好 !! 我做男主角就更好 !! 哈哈哈 ~~

    回覆刪除
  12. 廸廸尼整天都很繁忙, 我們看到是表面, 後面是怎麼樣, 其實可以的話真的不想知道, 當見到成個大貨倉, 立即沒有童話的感覺!!
    不過都要讚一讚, 拍得妳好"靚女"喎!!!

    回覆刪除
  13. 原來女主角係妳,好上鏡呀

    回覆刪除
  14. 我睇過呀!~拍得妳好靚呀!!

    回覆刪除
  15. 影得妳幾靚喎,好有初戀o既feel~
    haha

    回覆刪除
  16. 靚女就係唔同!!

    回覆刪除
  17. 有得睇la???仲未有機會睇tim.......
    成個disney得返你地咪好free??
    係香港個個ar???我有fd係個度做ar~~
    唔知佢有冇見到你呢???

    回覆刪除
  18. 唔講都唔知喺你咁斯文,不過好正

    回覆刪除
  19. 小琳好正啊唔....側面睇有小小似M年前年輕牌長髮陳松齡啊不個當然係小琳正啦

    回覆刪除
  20. 最尾的那個表情。。。SO PERFECT!!!
     

    回覆刪除
  21. 今日喺地鐵行過望一眼都覺得好似你,原來真係你!
    你個表情做得幾好喎!
    [版主回覆12/08/2007 01:15:00]MTR有咩?! 邊度?!??!!

    回覆刪除
  22. ^^妳好...拍得好好

    回覆刪除
  23. 小琳戴冷帽很有味道,很漂亮。
    [版主回覆12/08/2007 20:00:00]因為有頭髮jei~haha!

    回覆刪除
  24. 你有 lee 個廣告, 迪迪尼有救喇~

    回覆刪除
  25. 男主角 is my frd lei ka ~~~ wakkakakakaka ~~~
     
    [版主回覆12/08/2007 20:00:00]i know la~ Wiston ma! haha~

    回覆刪除
  26. 噢..........好巧哦!!我那天去disney玩都見到有人拍0野呢!原來那個model是你哦!!你們是11月25號去拍的嗎?
    [版主回覆12/08/2007 20:00:00]係呀!正正個日! 哈~

    回覆刪除
  27. 好靚啊你的廣告 ~~ 加油啊 !! ^__________^

    回覆刪除
  28. 好靚呀~ 希望可以多d睇到小琳拍既廣告,最好同十六一齊拍

    回覆刪除
  29. 中環地鐵近環球出口吖!我返工行過播,放工行過又播!

    回覆刪除
  30. White Christmas............



    回覆刪除
  31. 嘩, 你好犀利呀, 成日拍嘢

    回覆刪除
  32. 拍得好浪漫啊! Merry (coming) Christmas !

    回覆刪除
  33. 迪士尼的雪亮聖誕好靚呀 。好想去。 個廣告好浪漫咁喎。好靚女呀你,哈哈。

    回覆刪除
  34. 我也想做偶像耶~但我得13歲>3<唯有做我既漫畫家(有冇錢呢!?@@)

    回覆刪除
  35. 第一次睇你個blog, click click下見到你同我個friend Winston拍0既廣告, NICE!!

    回覆刪除
  36. 你就好LA同好靚呀!

    回覆刪除
  37. 你好 靚靚!
    ^_^
    你可以到我的blog

    回覆刪除
  38. i am the director who shot this.  Thank you very much.  You did a good job.  very good acting skill.  wish to work with you sometime again.  

    回覆刪除
  39. 女主角原本係你=],
    咁男主角係邊個?

    回覆刪除
  40. Hi 小琳, this is Winston.  Long time no see la. You did great in this TVC and the Director is great too.  I just did a Print Ad Job for Disney again last few day, this time with Buzz Light Year.  I am now the VP of JCI, I saw u also help us as青年商會的攝影活動大使.  Hey I know you love dog, my friend who is the owner of PetMax at Kowloon Bay EMax has a dog competition on Feb 14 (3pm-5pm) and he asked if I know any model with dog who can walk with the dog and act as judge.  Are u free that day? If yes you can send me email at winston_lin@yahoo.com

    回覆刪除