2007年12月17日 星期一

拮左兩野...=_=

 


<<入手術室前要穿的, 紫袍是大露背的耶!很不方便!


*****


係CT房外等, 同家姐談笑風生
姑娘都問 "咁輕鬆既?"


入到去, 面朝天訓
今次不用打顯影擠, 也不用飲一樽藥水
用Laser對岩位便開始Scan


發現面朝下背向天會更適合
感覺用筆mark了4個位
我心急問 "要拮四個!?"
醫生知我緊張 "唔係呀, 拮一次, 好緊張呀?"


在落針位打麻醉針
慢慢一下一下的轉下去
入皮膚時也可以接受
拮到肺個下真係好痛
感覺就是 " 用支針拮落個唔會爆既汽球度, 彈了一小下...好痛..."


不知它是否肺膜, 沒有問
那時把針拔出已沒有知覺


輪到一支好像20cm長的針
拮下來了...感覺跟打麻醉針一樣
但因為要更深...肺內彈了三下...是因為內裡還有更多膜嗎???
也沒有問...因為已經在哭了
但針在肺內, 不能哭得太勁...


針在肺內抽著組織
肺也在一下一下的動...痛...
把針拔出時則比較不痛


年青醫生看了看叫到 "姑娘! 叫x醫生過唻丫!"
我心知不妙...一定是出了什麼事!


年青醫生對老醫生說 "乜都抽唔到"
我也叫到 "係咪要抽多次呀?! 不如算啦唔好抽啦...好痛呀..."


老醫生 "要抽呀, 一下啦, 我比多少少麻醉藥比你"


頂...又要打多支...
又要再拮過...又要痛多次...


這次成功了...之後感覺肺內有 "舊野" 頂住
應該是正常反應, 但安全起見, 要立即照 X ray
要坐起來照, 相信是因為心裡太害怕
全身、整個人都在震
我盡力控制住, 但停唔到...
是害怕檢查出了問題? 坐起身太痛?
現在想起來, 應該是因為 "驚魂未定" ...


大家姐一齊陪伴,  看到她心情輕鬆了點
但藥力過後, 便開始痛了...

即晚出了院
星期六到葛量洪
說是為了下一次的手術安排...
還是逃不過嗎?


沒有留言:

張貼留言