2008年1月22日 星期二

至憎魚膠粉


d魚膠粉成日都同我作對!
點解佢地咁難攪加!
朋友話魚膠片會易攪d
但又周圍都買唔到!
我今日行左好多地方搵都無呢!
激死我喇!!


我今日整左個 cheese cake
到最後關頭, 落魚膠粉
我用熱水開溶佢啦
之後倒落去d cream度
但點解會變哂一條條野係d cream入面?!
點食呀!


上一次整
又唔知做乜個cheese cake雪唔硬!
side哂我d 野呀!!!


個receipt無寫住d粉咁難落加喎!
係咪我自己有問題呀...?!



好在最後都雪得起...
不過見到啲魚膠粉一條一條係個cake入面囉...
還好味道很好~ (這是 "益力多藍莓cheese cake")


(是否覺得上面的blueberry鋪得很奇怪, 多數人都會鋪中間, 其實是為了掩飾我偷吃後出現的洞! 哈哈~)



前2日, 整返我比較有信心的焦糖燉蛋, 又易整自己又勁鐘意食!!


1 則留言: